۲ شناگر و یک مربی کرمانشاهی به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شدند

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات شنا استان کرمانشاه از دعوت از ۲ شناگر جوان و یک مربی این استان برای شرکت در دومین اردوی آماده سازی تیم ملی برای شرکت در رقابت های رده های سنی آسیا در کشور فیلیپین خبر داد.

پیمان جاویدان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: علی رشید پور در رده سنی ۱۵ و ۱۷ سال و امیر مطاعی در رده سنی ۱۸ سال به بالا و وحید نویدی به عنوان مربی مدعو به این اردو دعوت شدند.
وی افزود: دومین اردوی تیم ملی شنا جهت شرکت در مسابقات رده های سنی آسیا فیلیپین از ۱۷ تا ۲۳ آذرماه جاری در تهران (استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی) برگزار می شود.

رییس هیات شنا استان کرمانشاه یادآور شد: در این مرحله از اردو در مجموع ۱۶ ورزشکار و هفت مربی از استان های فارس، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، گلستان و کرمانشاه دعوت شدند که اصفهان با پنج ورزشکار و یک مربی بیشترین تعداد را در میان سایر استان ها به خود اختصاص داده اند.

جاویدان اضافه کرد: بر همین اساس ورزشکاران دعوت شده به این اردو باید روز جمعه (۱۷ آذرماه) ساعت ۱۷:۰۰ در محل برگزاری اردو حضور داشته باشند.

وی گفت: این ورزشکاران زیر نظر گامر دیلانچیان به عنوان سرمربی، خشایار حضرتی به عنوان مربی، سعید ملکا آشتیانی به عنوان سرپرست و صابر مهری به عنوان روانشناس به تمرینات آماده سازی خواهند پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha