حقوق مستمری‌بگیران سیستان و بلوچستان ۲۰درصد افزایش یافت

زاهدان- ایرنا- مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش ۲۰درصدی حقوق مستمری‌بگیران، گفت: همه معوقات از ابتدای سالجاری همراه با حقوق مردادماه به حساب مستمری بگیران صندوق واریز می‌شود.

خداداد اولیایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا این افزایش شامل مستمری بگیرانی هست که حکم آنان قبل از سال ۱۴۰۲ صادر شده و خبری خوش برای مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی است.

وی با اشاره به توجه خاص دولت به جامعه روستایی و عشایری و تلاش برای رفع دغدغه های معیشتی آنان، افزود: افزایش حقوق مستمری بگیران در بالا بردن قدرت خرید آنان و رفع نیازها بسیار تاثیر مطلوبی دارد و موجب رضایتمندی هر چه بیشتر مستمری بگیران خواهد شد.

مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر سیستان و بلوچستان، بیمه اجتماعی را یک ضرورت مهم برای زندگی و آینده خانواده ها عنوان کرد و ادامه داد: همه روستائیان، عشایر، ساکنان زیر ۲۰هزار نفر جمعیت، کشاورزان، فعالان حوزه صنایع دستی و افراد فاقد بیمه اجتماعی امکان عضویت و بهره‌مندی از مزایای بیمه اجتماعی را دارند و از حمایت دولت هم در پرداخت دو سوم حق بیمه بهره مند خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha