۲ نفر بر اثر سقوط سواری پراید از پل در محور کامیاران به کرمانشاه مصدوم شدند

کرمانشاه- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از مصدوم شدن ۲ نفر براثر سقوط یک دستگاه سواری پراید از پل در محور کامیاران به کرمانشاه خبر داد.

«محمدباقر محمدی» روز چهارشنبه به ایرنا افزود: ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC استان کرمانشاه خبری مبنی بر سقوط سواری پراید از پل در محور کامیاران _ کرمانشاه روستای «ده گل» اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله نیروهای پایگاه امداد و نجات شهید نوروزی جمعیت هلال‌ احمر شهرستان کرمانشاه به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: نجاتگران‌ هلال احمر پس از ارزیابی، رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدومین را با همکاری عوامل فوریت‌های پزشکی به بیمارستان طالقانی کرمانشاه انتقال دادند.

وی در پایان اضافه کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر در حوادث مختلف آماده امدادرسانی هستند.

به گزارش ایرنا، جاده کرمانشاه به کامیاران یکی از محورهای پرترافیک و اتصال دهنده غرب و جنوب کشور به استان‌های آذری‌نشین کشورمان است.

استان کرمانشاه با دو میلیون نفر جمعیت، ۲۵ هزار ۴۵ کیلومتر مربع، یک و نیم درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده است.

استان کرمانشاه دارای هشت هزار و ۵۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراهی است که از این میزان ۴۶۷ کیلومتر آن بزرگراه، ۴۷۳ کیلومتر راه اصلی، هزار و ۸۹۱ کیومتر راه فرعی و پنج هزار و ۲۲۰ کیومتر راه روستایی است.

همچنین ۹۲ درصد حمل و نقل در استان کرمانشاه از طریق جاده، پنج درصد هواپیما و سه درصد با قطار صورت می گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha