برتری‌ ارزشمند هوادار در قزوین/ شکست خانگی شمس‌آذر

تهران- ایرنا- تیم فوتبال هوادار تهران در هفته دوم لیگ برتر، برابر شمس آذر قزوین به پیروزی رسید.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، تیم‌های شمس‌آذر قزوین و هوادار تهران در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند.

رضا عادل به همراه علیرضا مرادی و امین قدیری قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

شمس‌آذر و هوادار در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم در هفته اول با تساوی برابر حریفانشان، در بازی امشب به دنبال کسب اولین بردشان در فصل جدید لیگ برتر بودند.

میهمان این شانس را داشت در دقیقه ۱۶ به گل برسد اما ضربه سر محمد دیندار با برخورد به تیر و بازیکن حریف وارد دروازه نشد. تلاش دو تیم در ادامه نتیجه‌ای نداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم را هم مانند نیمه اول هوادار بهتر آغاز شد و در این نیمه سرانجام شاگردان فکری مزد برتری‌شان را گرفتند. بابک مرادی در دقیقه ۵۷ روی پاس امین قاسمی‌نژاد هوادار را یک بر صفر مقابل شمس ‌آذر پیش انداخت.

برتری‌ ارزشمند هوادار در قزوین/ شکست خانگی شمس‌آذر

قاسمی‌نژاد پس از این پاس گل، در دقیقه ۷۳ گل دوم هوادار را وارد دروازه شمس آذر کرد تا ستاره این مسابقه باشد.

رحمان جعفری در دقیقه ۸۷ توانست یکی از گل‌های خورده شمس آذر را جبران کند اما در نهایت هوادار تهران توانست با نتیجه ۲ بر یک شمس آذر را شکست دهد و اولین برد این تیم در فصل جدید ثبت شود.

شمس آذر هم در دومین بازی در لیگ برتر، اولین شکستش را تجربه کرد تا سعید دقیقی و شاگردانش به سختی کارشان در لیگ برتر بیشتر از قبل پی ببرند.

ترکیب اولیه شمس‌آذر قزوین:

علیرضا جعفرپور، محسن طرحانی، عرفان قهرمانی، امیرمحمد نسایی، امیرمسعود سرآبادانی، محمد پاپی، حسین گودرزی، هومن ربیع‌زاده، صادق بوصبیح، علی اصغر اعرابی و فراز امامعلی

سرمربی: سعید دقیقی

ترکیب اولیه هوادار تهران

علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، مرتضی منصوری، سبحان پسندیده، محمد عباسی، ایوب کلانتری، قائم اسلامی‌خواه، بابک مرادی، محمد دیندار و امین قاسمی‌نژاد

سرمربی: محمود فکری

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha