امام جمعه مهریز یزد: نهادهای نظارتی برای جلوگیری از افزایش اجاره بها ورود کنند

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز یزد گفت: نهادهای نظارتی برای جلوگیری از افزایش نرخ اجاره بهای منازل باید بیش از گذشته ورود و اقدام لازم را انجام دهند .

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام " عبدالرضا محی‌الدینی " شامگاه چهارشنبه در نشست با معاون استاندار یزد و جمعی مسئولان افزود: افزایش نرخ اجاره بهای منازل مشکلات زیادی را برای مردم و اقشار ضعیف جامعه وارد کرده است.

وی با بیان اینکه خیلی از افراد در این شرایط که فاقد منزل هستند حتی توانایی اجاره یک واحد را هم ندارند اظهار کرد: بر دولت است تا در این خصوص با کاری عملی و نظارت از افزایش نرخ اجاره بها به جد جلوگیری کند.

امام جمعه مهریز تاکید کرد: افزایش اجاره بهای منازل موجب نارضایتی مستاجران است و این وضعیت اصلا قابل پذیرش نیست و باید فکر عاجلی برای حل آن انجام شود.

محی‌الدینی همچنین به اهمیت همکاری مسئولان با متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد که باید اعطای تسهیلات به شهروندان بهتر و سهل‌تر باشد.

امام جمعه مهریز یزد: نهادهای نظارتی برای جلوگیری از افزایش اجاره بها ورود کنند

محی‌الدینی بیان کرد: کمک به مردم ضعیف جامعه باید همیشه جزو برنامه‌های مهم دولت در کشور باشد که انجام آن امیدآفرین و اعتمادبخش است.

همچنین معاون استاندار یزد گفت: مطالبات مردم در زمینه‌های مختلف توسط دولت با همکاری بخش‌های دیگر به جد، نظارت و رسیدگی می‌شود.

محمد حسین پارسائیان افزود: همکاری مردم و مسئولان نقش مهمی در تحقق اهداف و کمک به آحاد جامعه دارد و همه تلاش‌ها برای اجرایی شدن آن است.

در این نشست تعدادی از مسئولان اجرایی شهرستان به طرح مسایل و بیان مطالبات مردم پرداختند که مقرر شد در استان پیگیری لازم شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha