۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۰۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85201463
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: آزادگان بخشی از تاریخ مقاومت ملت ایران هستند

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان آزادگان را بخشی از تاریخ مقاومت ملت ایران خواند و گفت : این قشر ایثارگر پرچمداران صبر و استقامت در تاریخ معاصر بشمار می روند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا عصر چهارشنبه در آیین تجلیل از آزادگان مجموعه استانداری و فرمانداری‌ها که به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان افتخارآفرین به میهن اسلامی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: آزادگان اسطوره‌های تاریخ معاصر و پرچمداران استقامت هستند.

وی آزادگان دفاع مقدس را نماد ایثار و مقاومت نام برد و از آنها به عنوان بخشی از تاریخ مقاومت ایران معاصر و هویت ملی یاد کرد.

استاندار کردستان افزود: ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌هایی که آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس داشتند، بخشی از تاربخ معاصر ایران اسلامی و همیشه در تاریخ ماندگار است.

زارعی کوشا دیدار چهره به چهره آزادگان صبور را که همواره با رشادت خود در دوران دفاع مقدس صحنه‌های بی بدیلی را خلق کردند، سعادت و فرصت مغتنمی برشمرد و گفت: وجود پر برکت آزادگان برای ما افتخارآفرین و جزو جامعه ارزشمند مجموعه دولت هستند.

وی تاکید کرد: آزادگان سرافراز و مقاوم پس از پایان جنگ تحمیلی و بازگشت به آغوش ملت و میهن، دفاع مقدس خود را در عرصه هایی جدید و متنوع تداوم بخشیدند و با نقش آفرینی های سترگ در روند پیشرفت و تعالی کشور، افتخارات ماندگاری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زدند و اکنون نزد جامعه از جایگاه و ارزش شایسته‌ای برخوردار هستنند.

استاندار کردستان: آزادگان بخشی از تاریخ مقاومت ملت ایران هستند

در پایان این مراسم استاندار کردستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از آزادگان شاغل و بازنشسته استانداری و فرمانداری‌های تابعه استان تجلیل کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha