۲۸ جواز تاسیس و بهره برداری صنعتی در ساوه صادر شد

ساوه - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ساوه گفت: امسال در این شهرستان ۲۸ جواز تاسیس و بهره برداری واحد صنعتی با هدف ایجاد و تثبیت ۲ هزار و ۳۷۱ فرصت شغلی صادر شد.

«اکبر حجازی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۹ مورد از این مجوزهای صادر شده جواز تاسیس به میزان که پنج هزار و ۲۳۳ میلیارد و ۸۶۰ میلیون سرمایه گذاری برای ایجاد ۴۱۴ فرصت شغلی است.

وی همچنین تعداد پروانه های بهره برداری صادر شده را نیز ۱۹ مورد اعلام کرد و افزود: میزان سرمایه گذاری این تعداد پروانه بهره برداری حدود ۶ هزار و ۰۵۵ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال با ایجاد و یا تثبیت شغل یک هزار و ۷۵۷ فرصت شغلی است.

حجازی افزود: این پروانه های صادر شده در تولیدات غیر نفتی از جمله بخش تولید مواد غذایی، غیر فلزی و پزشکی دارویی صادر شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ساوه یکی از اولویت‌های مهم را حمایت و پشتیبانی و رونق بیشتر صنایع عنوان کرد و ادامه داد: سرعت بخشیدن در اجرا و تکمیل طرح‌های صنعتی به صورت جدی دنبال می‌شود.

بیش از ۶۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در نقاط مختلف ساوه فعالیت می‌کنند؛ هم اکنون در این شهرستان یک شهر صنعتی (کاوه)، چهار شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی با بیش از ۴۱ هزار فرصت شغلی فعالیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha