خبرنگاران، منادیان حق و راویان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی هستند

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: خبرنگاران، منادیان حق و راویان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی هستند که یکی از این دستاوردها این بود که در طول هشت سال جنگ با دست خالی جلو دشمن تا بن دندان مسلح اجازه تصرف حتی یک وجب خاک خویش را ندادیم.

به گزارش پنجشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ علی اکبر عزیزی در جمع خبرنگاران دهستان نصرآباد تفت، ریشه خبرنگاری را در مکتب سرخ حسینی دانست و گفت: خبرنگاری در مذهب ما از کربلا رقم خورد چرا که اگر نقش حضرت زینب (س) و امام سجاد(ع) در روایت گری حوادث پس از واقعه کربلا نبود امروز شاهد برپایی مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان و راهپیمایی عظیم اربعین نبودیم.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: شما باید به این شغل افتخار کنید چرا که امروز شما منادیان حق و راویان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی هستید که اگر بخواهیم تنها به یک دستاورد این نظام اشاره کنیم این است که در طول ۸ سال جنگ با دست خالی جلو دشمن تا بن دندان مسلح اجازه تصرف حتی یک وجب خاک خویش را ندادیم.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که تاکید استاندار محترم و بنده به همه مدیران پاسخگویی به اصحاب رسانه بوده است اظهار داشت: بازتاب فعالیت مدیران از طریق ارتباط با رسانه ها به ویژه رسانه ملی محقق می شود بنابراین مدیران دستگاه ها باید این ارتباط را تقویت نمایند.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به تلاش رسانه ای. دشمن برای کمرنگ نمودن حضور مردم در انتخابات گفت: ملت ایران همواره هوشیاری خود را در برابر دشمن حفظ کرده و الحمدالله حضور چشمگیر مردم و نخبگان در پیش ثبت نام انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود.

عزیزی خاطرنشان کرد: امروز نقش شما خبرنگاران تزریق امید و انتشار اخبار امید آفرین است و در این کارزار رسانه ای نقش شما نقش فرمانده هان دوران دفاع مقدس است و به فضل الهی پیروزی از آن جبهه حق خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha