۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶
کد خبر: 85201771
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چنبره دلاور کُرد بر کشتی جهان + فیلم

۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶
کد خبر: 85201771
چنبره دلاور کُرد بر کشتی جهان + فیلم

تهران- ایرنا- اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به تمجید از نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم تیم کشتی‌آزاد جوانان ایران پرداخت و از وی به عنوان یک پدیده یاد کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، تیم جوانان ایران با ۱۶۵ امتیاز و مقتدرانه به عنوان قهرمانی رقابت‌های جوانان جهان دست یافت. امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ و محمد مبین عظیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم ستارگان طلایی ایران در پنج وزن دوم مسابقات بودند.

سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی با اشاره به قدرت‌نمایی این ۲ ستاره کشتی آزاد ایران نوشت: معصومی به راحتی موفق به شکست حریف روسی شد و مدال طلا را از آن خود کرد اما محمدمبین عظیمی کار سختی را در برابر حریف قزاق داشت. عظیمی هر چند که در دیدار نهایی تا دقیقه پایانی پنج بر صفر از رقیب جلو بود اما در ثانیه‌های پایانی، رقابت نفس‌گیری را تجربه کرد و در نهایت سربلند بیرون آمد و به مدال طلا رسید.

عظیمی که خردادماه و در مسابقات بین‌المللی جام تختی به مدال طلا رسید بود یکی از چهره‌های مطرح وزن ۹۲ کیلوگرم به شمار می‌رود و از او به عنوان جایگزین کامران قاسمپور یاد می‌شود. قاسمپور قرار است پس از مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد به دسته ۹۷ کیلوگرم برود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha