۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبر: 85201858
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران خارجی به یزد می‌آیند

۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبر: 85201858
خبرنگاران خارجی به یزد می‌آیند

یزد-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده با همکاری معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعدادی از نمایندگی‌های رسانه‌های خارجی به این استان سفر می‌کنند.

"احسان عابدی" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای معرفی ظرفیت های صنعتی و گردشگری استان یزد و به منظور معرفی این پتانسیل ها در نظر داریم تعدادی ار خبرنگاران رسانه های خارجی را به یزد دعوت کنیم.

وی ادامه داد: این برنامه با موافقت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام خواهد شد و انشالله توانمندی های خاص و همچنین ویژه ای که در این استان است معرفی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: هفته آینده نشستی با معاونت اقتصادی استانداری و همچنین اتاق بازرگانی یزد خواهیم داشت تا نمایندگی رسانه های کشورهایی که می توانند با استان یزد مراوده داشته و از ظرفیت های خاص و بکر موجود در این استان استفاده کنند در این مراسم دعوت شده و در استان یزد حضور یابند.

عابدی اظهار داشت: اسامی این رسانه ها هنوز نهایی نشده و طی هفته آینده در نشستی عملیاتی خواهد شد و امیدواریم با این انجام این اقدامات بتوانیم بخشی از پتانسیل ها و امکانات عظیمی که در استان یزد وجود دارد را به جهانیان معرفی کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha