مدیرکل فرهنگ و ارشاد یزد: ایجاد مجتمع رسانه‌های استان پیگیری می‌شود

یزد- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: ایجاد مجتمع رسانه‌های گروهی مختلف ضروری است که در استان پیگیری و اقدام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان عابدی روز سه‌شنبه در نشستی با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات یزد افزود: ایجاد فضایی مناسب برای حضور رسانه‌های گروهی نقش مهمی در ارتقای برنامه‌ها دارد.

وی با بیان اینکه این مجتمع در برخی از مناطق کشور راه‌اندازی و فعالیت دارد ادامه داد: فراهم کردن زمینه فعالیت مناسب رسانه‌های گروهی جزو برنامه‌های مهم فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

این مسئول به ضرورت برگزاری جشنواره کشوری مطبوعات در استان اشاره کرد و گفت: در این خصوص مهم به همت و همراهی خانه مطبوعات و پیگیری نیاز دارد که امیدواریم محقق شود.

عابدی بیان کرد: برگزاری جشنواره‌های کشوری در حوزه فرهنگی و هنری به خصوص مطبوعات مورد تاکید است و نقش مهمی در ارتقای اقدامات و فعالیت‌های این حوزه مهم دارد.

وی همچنین تداوم برگزاری جشنواره‌های مختلف رسانه‌های گروهی به صورت استانی و منطقه‌ای را یک ضرورت و پیگیری و تحقق آن را بیش از گذشته خواستار شد.

در این نشست معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و تعدادی از اعضای خانه مطبوعات به اهمیت برگزاری جشنواره‌ها و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و هنری به خصوص در بخش رسانه را در استان خواستار شدند.

استان یزد حدود ۲۰۰ رسانه دارای مجوز است .

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha