۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبر: 85201983
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۶ هزار گذرنامه زیارتی در فرودگاه شهید صدوقی یزد صادر شد

یزد- ایرنا- رئیس پلیس اداره گذرنامه یزد گفت: تاکنون بیش از ۶ هزار گذرنامه زیارتی صادر شده و روند صدور گذرنامه تا اطلاع ثانوی در ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه یزد ادامه دارد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدجواد موسوی با بیان اینکه برای صدور گذرنامه زیارتی به اصل مدارک شناسایی و همچنین برای آقایان زیر ۵۰ سال، اصل کارت پایان خدمت و برای بانوان و فرزندان زیر ۱۸ سال، مجوز ولی و همسر نیاز است، افزود: مدت اعتبار گذرنامه‌های زیارتی، ۵ ساله است و افراد فقط می‌توانند در ایام اربعین به کشور عراق سفر کنند.

وی در خصوص تمدید گذرنامه ادامه داد: گذرنامه‌هایی که اعتبارشان بعد از تاریخ اول فروردین ماه ۱۴۰۱ است، تمدید می‌شود و سایر افراد باید برای صدور گذرنامه جدید و یا گذرنامه زیارتی اقدام کنند.

رئیس پلیس اداره گذرنامه استان یزد ادامه داد: مشمولان دارای معافیت قبل از مراجعه به فرودگاه به سامانه پلیس من مراجعه و در بخش نظام وظیفه برای دریافت مجوز خروج از کشور اقدام و ۴۸ ساعت بعد به فرودگاه مراجعه کنند.

موسوی تصریح کرد: شهروندان برای پیگیری روند صدور گذرنامه به فرودگاه شهید صدوقی یا مراکز گذرنامه مراجعه نکنند و درخواست‌های خود را از طریق سامانه ۱۹۳ با اعلام کد ملی و یا از طریق سامانه پلیس من پیگیر شوند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha