۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۰:۱۵
کد خبر: 85202303
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره ۴۰۰ شهید ورزشکار استان یزد برگزار شد

۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۰:۱۵
کد خبر: 85202303
یادواره ۴۰۰ شهید ورزشکار استان یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ورزشکار استان یزد پنجشنبه شب با حضور استاندار، خانواده‌های معزز شهیدان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در سالن شهید صدوقی (ره) برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین معنوی که به همت اداره‌کل ورزش و جوانان یزد، بسیج جامعه ورزشکاران و سازمان فرهنگی ورزشی برگزار شد مدیرکل ورزش و جوانان یزد به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه اسلامی و فضاهای ورزشی اشاره کرد.

یادواره ۴۰۰ شهید ورزشکار استان یزد برگزار شد

" زهیر حاجی حسینی " در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص شهدای ورزشکار افزود: یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین در جامعه توجه به فرهنگ مقاومت و شهادت است.

این مسئول به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان انقلاب در جامعه ورزشکاران اشاره کرد و توسعه آن را بیش از گذشته خواستار شد.

حاجی حسینی بیان کرد: عزت و امنیت ایران اسلامی مدیون فرهنگ والای شهادت و مقاومت است و باید این هدف و ارزش در جامعه روز به روز گسترش یابد.

در این مراسم که جمعی از مسوولان، فعالان فرهنگی و دست‌ اندرکاران هیات‌های مختلف ورزشی استان حضور داشتند چندین برنامه متنوع فرهنگی و هنری شامل مداحی و سرود در حال و هوای دوران هشت سال دفاع مقدس اجرا شد .

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و از این تعداد ۴۰۰ شهید ورزشکار هستند.

یزد دارای ۴۷ هیات ورزشی استانی با ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده و همچنین ۴۰۰ هیات شهرستانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha