۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85202440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باشگاه‌های ورزشی زنجان رتبه بندی می‌شوند

۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶
کد خبر: 85202440
باشگاه‌های ورزشی زنجان رتبه بندی می‌شوند

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: باشگاه‌های ورزشی استان به منظور افزایش نظارت‌ها رتبه بندی می‌شوند.

غفار امانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از اهداف مهم رتبه بندی باشگاه های ورزشی موضوع ساماندهی میزان شهریه دریافتی آنهاست که امیدواریم تا ۲ ماه آینده انجام شود.

وی اضافه کرد: بازدیدهای لازم از ۹۵ درصد باشگاه های استان انجام گرفته است و در نهایت رتبه هر باشگاهی و طبق آن میزان شهریه ها ابلاغ خواهد شد.

این مسوول با تاکید بر اینکه یکی از چالش های اساسی در باشگاه ها موضوع شهریه هاست، اظهار داشت: این استان برای اولین بار رتبه بندی باشگاه های ورزشی را انجام می دهد و در سطح کشور هم در این زمینه پیشگام است.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: یکی از مشکلات در گذشته این بود که هر باشگاه به صورت دلخواه، مبلغی را به عنوان شهریه تعیین می کرد که مبنای درستی نداشت و رتبه بندی ها به شفاف سازی در این زمینه کمک خواهد کرد.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: رتبه بندی باشگاه های استان باید پیش از این رخ می داد که مسائل و مشکلات این بخش را به حداقل ممکن خواهد رساند.

در زمان حاضر ۴۵۰ باشگاه ورزشی در سطح استان فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha