شعبانی‌بهار: کمانداران در هانگژو مدال‌های رنگارنگ می‌گیرند

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان نسبت به کسب مدال‌های زیاد این رشته در بازی‌های آسیایی ابراز امیدواری کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، سرپرست وزارت ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک امروز از اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیروکمان برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو بازدید کردند.

غلامرضا شعبانی‌بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در جریان بازدید گفت: ملی‌پوشان ریکرو حاضر در اردو، روز یکشنبه اردوی کره جنوبی را پیش رو دارند. ۷،۸ نفر در این اردوی مشترک ۵ روزه هستند و بلافاصله راهی اردوی دیگری در کره می‌شوند که مجموع آن ۲۰ روز خواهد بود و ملی‌پوشان بعد از این اردوها برای شرکت در بازی‌های آسیایی راهی هانگژو می‌شوند.

شعبانی‌بهار با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه اولیه، ۸ سهمیه برای بازی‌های آسیایی هانگژو داشتیم، افزود: رشته کامپوند ایران جزو مدال‌آوران است. هونگ، سرمربی تیم ملی ۴ نفر را برای رشته کامپوند و ۴ نفر را برای ریکرو انتخاب کرد تا ریکرو، کسب سهمیه المپیک کند.

وی اضافه کرد: در ادامه ستاد بازی‌ها، زهرا نعمتی را نیز به تیم اضافه کرد و مربی هم قبول کرد تا در مجموع ۹ نفر به بازی‌های آسیایی اعزام شوند. نعمتی الان در فرانسه حضور دارد و رویکرد او، کسب سهمیه المپیک است.

شعبانی‌بهار درباره امیدهای این رشته برای کسب مدال در هانگژو نیز گفت: یسنا پورماهینی از امیدهای ماست و بالاتر از تصور تلاش می‌کند. محمدحسین گلشنی نیز از پدیده‌های تیروکمان ایران است. در کامپوند ظرفیت زیادی داریم و امیدوارم در این بخش مدال‌های رنگارنگ و زیادی را کسب کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha