هاشمی: تجهیزات کهنه و فرسوده معضل کمانداران است/ اول اخلاق بعد مدال

تهران- ایرنا- سرپرست وزارت ورزش و جوانان بر نوسازی تجهیزات کمانداران برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو تاکید کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، کیومرث هاشمی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان به همراه محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیروکمان جهت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو بازدید کردند.

هاشمی در جریان این بازدید با اشاره به اینکه بازی‌های آسیایی در سطح قاره به اندازه المپیک در سطح جهانی برای کشور اهمیت دارد، گفت: بازی‌های آسیایی متفاوت از سایر مسابقات است و عملکرد مجموعه کاروان به عنوان عملکرد ورزش کشور تلقی می‌شود. در بازی‌های آسیایی اینچئون در رشته تیروکمان توانستیم به مدال طلا برسیم و توجهات را به سمت این رشته جلب کنیم.

هاشمی: تجهیزات کهنه و فرسوده معضل کمانداران است/ اول اخلاق بعد مدال

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه توسعه تیروکمان بایداز مدارس مورد توجه قرار گیرد، افزود: شاخص مهمی که در موفقیت کمانداران نقش دارد، مقوله تمرکز است و در اوج مسابقات باید کمانداران با تمرکز بسیار بالا موفق شوند. شاید اقدامات مختلفی در راستای بر هم زدن تمرکز و ایجاد حاشیه برای تیم رقم بخورد اما با توجه جدی به دستورات سرمربی و داشتن تمرکز کافی می‌توان بهترین نتیجه را به دست آورد.

وی یادآور شد: حمایت و پشتیبانی از تیم ملی تیروکمان در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و انتظار می‌رود با تمام تلاش تمرینات خود را پیش ببرد و بهترین نتایج را کسب کند. در جلسه سرپرستان کاروان موارد را منتقل خواهم کرد. باید تمام تمرکز بر اصل فعالیت باشد و به عنوان نمایندگان کشور موفقیت لازم به دست آید. کسب مدال در وهله دوم قرار دارد و اخلاق و رفتار برای ما مهم‌ترین مسئله است.

هاشمی با اشاره به تجهیزات ملی‌پوشان تیروکمان نیز گفت: ناوگان تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی فرسوده و قدیمی شده‌ است و وزارت ورزش باید حداقل‌های لازم را در اختیار فدراسیون‌ها قرار دهد تا نتایج خوبی را به دست آورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha