برخورد بونکر حمل سیمان با ۱۱ دستگاه خودرو در شهر گرگان

گرگان - ایرنا - پیش از ظهر امروز یک دستگاه خودروی کامیون بونکر سیمان، در خیابان امام رضا (ع) با ۱۱ دستگاه خودرو دیگر برخورد و خسارات جانی و مالی بر جای گذاشت.

فرمانده پاسگاه منطقه سه‌ شهرستان گرگان گفت: حوالی ساعت ۱۱ ظهر امروز جمعه ۲۷ مرداد ماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش یک مورد تصادف به مرکز پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گلستان گزارش شد.

سرگرد صادق بامری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در محل وقوع این تصادف اظهار کرد: این حادثه در خیابان امام رضا (ع) گرگان رخ داد که یک دستگاه میکسر سیمان در مسیر جنوب به شمال این خیابان با اشیا ثابت و متحرک برخورد کرد.

وی بیان کرد: در بررسی‌های همکاران ما مشخص شد، این میکسر به علت نقص فنی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، ابتدا در حوالی خیابان امام رضا (ع) ۲۷ با چند دستگاه خودرو پارک شده برخورد کرده و ادامه مسیر می‌دهد.

وی تصریح کرد: راننده میکسر مورد نظر در ادامه مسیر به چند دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت هم برخورد می‌کند و بعد از چهارراه کلانتری امام رضا (ع) با تیر برق سمت راست برخورد کرده و پس از طی کردن چند متر و برخورد با سه دستگاه خودرو دیگر به سمت چپ واژگون و حوالی میدان سرخواجه متوقف می‌شود.

فرمانده پاسگاه منطقه سه‌ گرگان گفت: در این تصادف شدید، ضمن وارد آمدن خسارات مختلف به ۱۱ خودرو و یک موتورسیکلت و چندین تیر برق که باعث خاموشی در منطقه شده، چهار نفر از افراد واقع در این خیابان و راکب موتورسیکلت هم مجروح شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

بامری علت اصلی این تصادف را نقص فنی در سیستم ترمز کامیون میکسر براساس گزارش اولیه اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha