۲ کشته در برخورد یک ۲۰۶ با خودروهای پارک‌شده یک حادثه در گرگان

گرگان - ایرنا - رییس اداره عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) گلستان گفت: در حادثه وقوع تصادف زنجیره‌ای درون شهری در مرکز این استان، ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ محمد طبیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آخرین جزییات درگذشت ۲ نفر از نجات‌یافتگان یک تصادف در گرگان که دقیقه بعد با برخورد یک ۲۰۶ جان باختند، اظهار کرد: امروز، تصادف بین سه دستگاه خودرو سواری، در زیرگذر دخانیات گرگان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی (پلیس ۱۱۰) به همکاران ما گزارش شد، که افسر کشیک پس از دقایقی خود را به محل حادثه رساند.

وی بیان کرد: در حالی که کار کارشناسی و بررسی وضعیت این تصادف به پایان رسیده بود و خودروها آماده حمل با جرثقیل بودند، یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ با سرعت بالا، با خودروهای پارک شده در محل وقوع حادثه برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه براثر وقوع این تصادف و برخورد ۲۰۶ که در مجموع بین ۶ دستگاه خودرو رخ داد، ۲ نفر از افرادی که در تصادف اولیه خسارتی حضور داشتند، جان باختند.

رییس اداره عملیات پلیس راهور گلستان گفت: علت اصلی این حادثه و مقصر آن راننده خودرو ۲۰۶ بود که با سرعت بالا وارد محدوده تصادف اولیه (خسارتی) شده و به دلیل نتوانستن در کنترل وسیله نقلیه خود، ناشی از سرعت بالا، موجبات فوت ۲ شهروند را فراهم کرد.

طبیبی ادامه داد: در این حادثه با وجود روشن بودن چراغ گردون ماشین همکاران ما در محل و نیز روشن بودن چراغ گردون جرثقیل، خودرو ۲۰۶ حادثه را شدت بخشید.

وی اضافه کرد: آنچه در این تصادف و حادثه مهم بوده، این است که در شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها و کف خیابان‌ها، به ویژه در نقاط حادثه‌خیز و پرخطر همچون زیرگذرهای دخانیات و گلشهر که رانندگان با سرعت بالایی حرکت می‌کنند، اقداماتی همچون کاهنده سرعت، دوربین‌های کنترل سرعت و موارد مشابه لازم و ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha