۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85202606
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه رشت: تمهیدات لازم برای حمایت از شالیکاران اتخاذ شود

رشت - ایرنا - امام جمعه رشت با اشاره به اینکه برداشت برنج شمال رو به پایان است از دستگاههای مربوطه خواست تا با اتخاذ تمهیدات و سیاست های لازم و صحیح از کشاورزان شالیکار حمایت کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت با بیان اینکه با توجه به هزینه های که کشاورزان شالیکار انجام دادند با واردات برنج در فصل برداشت در شمال کشور این کشاورزان دچار مشکلات جدی می شوند، افزود: اگر واردات انجام شده است اکنون برای ورود برنج های وارداتی به بازار صبر کنند تا کشاورزان ما ضرر نکرده و از این محل آسیب نبینند.

وی در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی شوم شیراز گفت: این حادثه‌ای نیست که یک باره پیش بیاید بلکه اهداف گوناگونی در پشت آن خوابیده است.

وی با بیان اینکه ژیم منحوس صهیونیستی از آنجا که رو به افول است تلاش می کند تا با تهدیدات و اقداماتی اینچنینی تمرکز را از روی خود بردارد و جبهه مقاومت را نشانه بگیرد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به آزادسازی ۶ میلیارد دلار از دارایی‌های ایران تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی و ملت ایران فهمیدند که مذاکره و نشست با استکبار بی‌فایده است بلکه باید از موضع قدرت با آنها حرف بزنند.

وی گفت: دشمنان متوجه شدند که ملت ایران ذلت ناپذیرند و این آزادسازی دارایی‌های ایران دلیلی بر این امر است.

امام جمعه رشت تصریح کرد: دولت و ملت ما هیچ وقت سرنوشت سیاسی کشور را به مذاکرات گره نزدند و امروز دشمن فهمیده با وجود گذشت این همه سال از انقلاب؛ مردم ما همچنان به آن و نظام اسلامی پایبندند.

وی با اشاره به روز صنعت دفاعی در روز شمار کشورمان یادآور شد: امروز به همت جوانان این مرز و بوم آنقدر قوی شده ایم که حتی صادر کننده بسیاری از صنایع کشور هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه همچنین با بیان اینکه برخی در راستای تخریب دولت تلاش می کنند، اظهار کرد: دولتمردان تلاش و همت بسیاری برای رونق و توسعه کشور به کار بسته اند اما عده ای مردم را ناامید می کنند اما به بیان مقام معظم رهبری ملت ایران بالنده است و کسی نباید و نمی تواند آنها را ناامید کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha