حفظ امنیت و آرامش اولویت اصلی پلیس در سیستان و بلوچستان است 

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: حفظ امنیت و آرامش مردم اولویت اصلی پلیس در این استان است و هر کسی که بخواهد کوچکترین خدشه‌ای به امنیت مردم وارد کند با شدیدترین شکل با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار دوستعلی جلیلیان روز جمعه در جمع مردم دلگان اظهار کرد: معتمدان و ریش سفیدان محلی نقش بسزایی در جهت ایجاد شناسایی و برخورد با افراد شرور دارند و بنابراین انتظار داریم این عزیزان همچون گذشته که همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشتند این همکاری را بیشتر کنند.

وی همچنین از جذب ۳۰۰ نفر از متفاضیان جذب در انتظامی خبر داد و افزود: با توجه به مطالبه جوانان دلگانی نسبت به بکارگیری و جذب در انتظامی ظرفیت جذب در این شهرستان به تعداد ۳۰۰ نفر افزایش پیدا کرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تعدادی از افراد گول معاندان را خورده‌اند و در زمین دشمن بازی می‌کنند بنابراین خود را به پلیس معرفی کنند تا مورد رافت اسلامی قرار گیرند خاطرنشان کرد: با توجه به تصمیم جدی دستگاه انتظامی تا یکماه دیگر همه افرادیکه به هر طریقی در زمین دشمن خواسته و یا ناخواسته بازی می کنند دستگیر و با آنها برخورد خواهد شد.

حفظ امنیت و آرامش اولویت اصلی پلیس در سیستان و بلوچستان است 

دلگان نمونه بارز حفظ وحدت در کشور است

امام جمعه اهل سنت دلگان نیز در این نشست ضمن پرداختن به اهمیت نظم و امنیت در منطقه گفت: با تلاش مجموعه انتظامی شاهد نظم و امنیت پایداری در منطقه به ویژه در این شهرستان هستیم.

مولوی فضل اللهی ضمن توصیه به حفظ وحدت بین مردم سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان با ترفندها و دسیسه‌های زیاد به دنبال برهم زدن وحدت و نظم و امنیت هستند.

وی خاطر نشان کرد: مردم سنی و شیعه دلگان با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و بصیرت و آگاهی الگوی مناسب جهت به نمایش گذاشتن وحدت امت اسلامی هستند.

امام جمعه اهل سنت دلگان به برخورد شدید با افراد شرور و هنجار شکنان جامعه اشاره کرد و خواستار برخورد دستگاه‌های انتظامی با افراد شرور در منطقه شد.

دشمن با ایجاد جنگ روانی به دنبال ایجاد حس ناامنی در منطقه است

سرپرست فرمانداری دلگان نیز گفت: دشمنان با استفاده از کلمه نا امنی قصد بد جلوه دادن استان سیستان و بلوچستان و جنوب شرق کشور هستند.

عبدالغفور حسینی افزود: از آنجایی که هر نقطه سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های معدنی،کشاورزی و گردشگری است بنابراین استفاده از این ظرفیت‌ها زمینه تغییر و تحول بزرگی را در استان ایجاد خواهد کرد.

وی عنوان کرد: شهرستان دلگان هم با داشتن آب و خاک مناسب به عنوان نگین طلایی سیستان و بلوچستان معروف شده است.

سرپرست فرمانداری دلگان ایجاد جنگ روانی و حس نا امیدی را یکی از دسیسه ها و ترفندهای دشمنان دانست و گفت: دشمنان با ترفندها و دسیسه های مختلف قصد ناامن جلوه دادن استان جهت دیده نشدن ظرفیت‌های استان را دارد بنابراین نیاز است همه احاد جامعه با شناخت کامل این توطئه‌ها را نقش بر آب کنند.

وی ضمن بیان اینکه نوجوانان و جوانان نباید تحت تاثیر دروغ پراکنی شبکه های معاندان قرار گیرند افزود: از آنجایی که سیستان و بلوچستان هم مرز ۲ کشور پاکستان و افغانستان است و برخی مواقع گروهک‌های تروریستی با شیطنت‌های شان به دنبال نا امن کردن منطقه هستند بنابراین نوجوانان و جوانان ضمن هوشیاری کامل جلوی این اقدامات را گرفته و اجازه تصمیم گیری به دشمنان ندهند.

در ادامه این دیدار جمعی از معتمدان و ریش سفیدان با بیان اینکه حفظ وحدت و امنیت یکی از اولویت‌های اصلی نظام و انقلاب است خواستار برخورد جدی با عاملان برهم زدن نظم و امنیت در منطقه شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha