دولت سیزدهم سازمان نظام روانشناسی را از بن‌بست خارج کرد

تهران - ایرنا - نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شورای مرکزی نظام روانشناسی گفت: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با رویکرد عالمانه دولت سیزدهم از بن‌بست خارج شد.

ابراهیم نعمیی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره به مدت سه ساله و سه ماه متوقف شده بود و برگزار نمی شد اما دولت سیزدهم با نگاهی کاملا مسئولیت پذیرانه و عالمانه این سازمان را از بن بست خارج کرد.

وی ادامه داد: هیات محترم دولت پس از فراز و فرودهای طولانی سرانجام در ۱۴ اسفند سال ۱۴۰۱ آیین نامه نحوه برگزاری انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره را تصویب کرد و طبق این آیین نامه در یک بازه زمانی هیئت های نظارت و اجرایی تشکیل شد و هیئت های نظارت استانها نیز شکل گرفت که کاملا فراقوه‌ای با هدف تامین سلامت انتخابات بود.

مدیرکل مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: طبق قانون کلیه امور از ابتدا در یک بازه زمانی سه ماهه تدارک دیده شد و از ۶ تا ۱۳ تیر ماه نیز ثبت نام نامزدها انجام شد و پس از احراز صلاحیت نامزدها، در نهایت نامزدهای نهایی معرفی شدند.

وی افزود: نامزدها یک هفته فرصت تبلیغات مجاز داشتند و امروز جمعه ۲۷ مرداد ماه انتخابات دوره پنجم شورای مرکزی و هیئت بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره برگزار شد.

نعیمی افزود: پس از اعلام نتیجه انتخابات، اعضای برگزیده شورای مرکزی و هیئت بازرسان برای دوره چهار ساله فعالیت خواهند کرد و امیدوارم با نتایج حاصل از انتخاب اعضا و اقدامات سازنده آنها، هوای تازه ای در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بوزد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha