۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85203506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فداکار: استقلال یک موقعیت هم مقابل ما نداشت

۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85203506
فداکار: استقلال یک موقعیت هم مقابل ما نداشت

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال ملوان گفت: کل بازی دست ما بود. استقلال روی تجربه برد و حتی تک موقعیت هم نداشت تا بتواند به ما گل بزند و در نهایت از روی کرنر با ضربه آزادی که کاشته بودند توانستند دروازه ما را باز کنند.

سهیل فداکار در گفت‌وگو با ایرنا درباره وضعیت مصدومیت خود اظهار داشت: در دیدار دوستانه پیش از آغاز فصل برابر تیم چادر ملو در برخوردی آسیب دیدم و از ناحیه کشاله ران دچار پارگی شدم. ۶ تا هشت هفته را از دست دادم. فعلا که چهار هفته گذشته است و حال با کمک کادر پزشکی و مربی تیم به تدریج تمریناتم را شروع کردم و در همین چند روز مشخص می‌شود که در بازی بعدی برابر فولاد هستم یا خیر.

وی درباره تجربه بازی زیر نظر مهدی تارتار، گفت: تارتار یکی از مربیان بزرگ فوتبال کشور است و با علمی که داشته توانسته در این فصل تیم خوب و منسجمی را ببندد. به نظرم در دو بازی که برابر تیم‌های ذوب آهن و استقلال داشتیم، عالی بازی کردیم.

مهاجم ملوان با اشاره به اینکه برابر استقلال نباید می‌باختیم، خاطرنشان کرد: موقعیت‌های زیادی داشتیم و استقلال موقعیتی نداشت. کل بازی دست ما بود. استقلال روی تجربه برد و حتی تک موقعیت هم نداشت تا بتواند به ما گل بزند و در نهایت از روی کرنر با ضربه آزادی که کاشته بودند توانستند دروازه ما را باز کنند. حق ما این نبود تا ببازیم و حداقل باید مساوی می‌کردیم.

وی یادآور شد: در دیدار برابر ذوب آهن هم خیلی موقعیت داشتیم. این تیم روی اتفاق دروازه ما باز کرد و دو گل به ثمر رساند و در نهایت با بدشانسی این بازی را از دست دادیم.

فداکار تاکید کرد: دیدار بعدی فولاد است تیمی که دو بازی اول را باخته و برای برد می‌آید. در خانه بازی می‌کنیم و صدرصد می‌توانیم برابر فولاد امتیاز بگیریم.

وی درباره گله بازیکنان ذوب آهن از زمین ملوان در انزلی، گفت: آخرین بازی فصل ما برابر مس کرمان بود. زمین ما در آن زمان یکی از بهترین زمین‌های ایران محسوب می‌شد و هر تیمی که می‌آمد، از بازی در چمن ما لذت می‌برد. صدردصد کیفیت زمین روی بازی ما اثر می‌گذارد و امیدوارم مسئولان به این موضوع زودتر رسیدگی کنند.

مهاجم ملوان ادامه داد: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که وضعیت چمن ما انقدر بد شده است. در دیدار برابر استقلال روی زمین خوبی در ورزشگاه آزادی بازی کردیم و امیدوارم زودتر این مشکل برطرف شود تا از میزبانی خود به خوبی استفاده کنیم.

وی گفت: فصل گذشته بعد از هفت سال به لیگ برتر آمدیم و اکثر بازیکنان تجربه بازی در لیگ را نداشتند؛ اما در این فصل بیشتر بازیکنان با تجربه و بزرگی به تیم اضافه شدند و نسبت به پارسال ملوان تغییرات زیادی داشت و تغییرات زیادی داشتیم و امسال امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha