تارتار: کمتر از استقلال نبودیم؛ مامور مهار مرادمند قطعا جریمه می‌شود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: در ورزشگاه آزادی مقابل تیم استقلال بازی آبرومندانه‌ای انجام دادیم و مستحق شکست نبودیم.

به گزارش پنجشنبه‌شب ایرنا، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ملوان در نشست خبری پس از پایان بازی با استقلال که با شکست یک بر صفر تیمش به پایان رسید، اظهار کرد: اگر پنالتی ملوان در نیمه اول تبدیل به گل می‌شد جریان بازی متفاوت می‌شد. در این بازی پنالتی گرفتیم و کرنرهای زیادی داشتیم و در مالکیت توپ هم بهتر از حریف بودیم و در طول ۹۰ دقیقه از استقلال کمتر نبودیم.

وی افزود: با اینکه ملوان دیر شکل گرفت و دیرتر از تیم‌ها استارت زدیم اما امشب و در ورزشگاه آزادی مقابل تیم استقلال بازی آبرومندانه‌ای انجام دادیم و مستحق شکست نبودیم. از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم اما حق ملوان باخت نبود.

سرمربی ملوان اضافه کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و نتیجه می‌توانست امروز عوض شود اما سعی می‌کنیم در لیگ امسال رتبه‌ای در شان و شخصیت مردم انزلی و ملوان به دست آوریم؛ تیمی که در گذشته واقعاً قدرتمند بود.

تارتار افزود: در نیمه دوم هم پس از گل خوردن یک دفع بد داشتیم که ممکن بود بازی ۲ بر صفر شود اما روی هم رفته اگر پنالتی ملوان گل می‌شد شرایط خیلی فرق می‌کرد و می‌توانستیم از ضدحملات خودمان بیشتر استفاده کنیم، ضمن اینکه فضاهای بیشتری داشتیم.

وی افزود: مرادمند از بازیکنان اصلی استقلاا در ضربات ایستگاهی است و ما هم یک نفر از خوش‌فیزیک‌ترین بازیکنانمان را مامور کردیم که او را بگیرد.

سرمربی ملوان گفت: اسم آن بازیکن را نمی‌آورم. اما بازیکنی که باید مرادمند را می‌گرفت مشخص شده بود. او قطعاً جریمه سنگینی خواهد شد چون گفته‌ بودیم اگر بازیکنان در احساس مسئولیت قوی عمل نکنند با جریمه سنگینی مواجه خواهند شد. قطعاً درصدی از قراردادش را کم خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha