۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85203623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ دستگاه اتوبوس درون شهری در مهران مستقر شدند

۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبر: 85203623
۷۰ دستگاه اتوبوس درون شهری در مهران مستقر شدند

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی؛ امنیتی استاندار ایلام گفت: ۷۰ دستگاه اتوبوس دورن شهری از دیروز در شهر مهران مستقر شده و تا چند روز آینده این تعداد به ۷۰۰ دستگاه اتوبوس خط واحد افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمدسبحان حسنی" روز شنبه در حاشیه بازدید استاندار و جمعی از مسئولان استان از زیرساخت های اربعین در محور ایلام - مهران تا نقطه صفر مرزی در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: این اتوبوس های درون شهری باتوجه به اینکه هنوز تعداد زائران زیاد نیست؛ در مسیر پل زائر تا میدان بزرگ اربعین فعال هستند و برای روزهای آینده که به تعداد زائران و مسافران افزوده می شود، در مسیرهای پارکینگ اربعین و برکت نیز فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: ایستگاه هایی برای این اتوبوس های درون شهری در پارکینگ بزرگ اربعین مشخص شده است و این خودروها از طریق کمربند غربی تا میدان اربعین زائران را حمل و نقل می کنند.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: زائران داخل شهر مهران تا پل زائر پیاده و از آنجا تا میدان اربعین توسط اتوبوس های حمل و نقل شهری منتقل می شوند ؛ زائران در حال برگشت از عراق هم توسط اتوبوس های مستقر در میدان اربعین به سه مکان پایانه برکت، پارکینگ اربعین و پل زائر هدایت می شوند.

حسنی در خصوص آخرین آمار ترددها از مرز مهران هم ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته و در اولین روز از ماه صفر مجموع تردد از مرز مهران ۲۰ هزار و ۴۸ نفر بوده است و از ساعت ۲۴ دیشب تا ساعت ۱۳ امروز ۱۱ هزار نفر از مرز مهران تردد کرده اند.

وی در مورد تردد اتباع خارجی هم تاکید کرد: برابر توافق های بین مسئولان ایرانی با کشور عراق، اتباع خارجی باید از مرز چذابه واقع در استان خوزستان به عراق عزیمت کنند و اجازه تردد از مهران را ندارند.

به گزارش ایرنا، مرز مهران پذیرای بیش از ۶۰ درصد از زئران اربعین است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha