۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۳۹
کد خبرنگار: 933
کد خبر: 85203675
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ تیم در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کرمان ثبت‌نام کردند

کرمان - ایرنا - مسئول سازمان فضای بسیج استان کرمان گفت: با انتشار فراخوان پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، تاکنون ۳۰ تیم تولید محتوا ثبت نام کرده اند و ثبت نام ها تا آخر مردادماه جاری تمدید شده است.

به گزارش ایرنا، پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج درپنج بخش شامل پویانمایی و انیمیشن، موشن گرافیک، نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه، بازی‌های ویژه تلفن همراه و پوستر اول تا سوم شهریورماه امسال برگزار و از برترین تیم ها تجلیل به عمل می آید که به برگزیدگان ۳۰ میلیون تومان جایزه داده می شود.

۳۰ تیم در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کرمان ثبت‌نام کردند

سرهنگ حسین باقری مسئول سازمان فضای بسیج استان کرمان روز شنبه در نشست خبری این رویداد در محل سالن کنفرانس مرکز شهید ستاری رفسنجان اظهار داشت: ۳۰ تیم در قالب حدود ۲۰۰ نفر از نقاط مختلف استان مانند راور، اُرزوئیه، زرند، کرمان، رفسنجان، بم و غیره در این رویداد ثبت نام کردند.

وی بیان کرد: مهلت ثبت نام در جشنواره تا ۳۰ مرداد تمدید شده و علاقه مندان می توانند با شماره تلفن ۰۹۱۳۹۸۷۱۶۰۰ ثبت نام کنند؛ برگزاری رویداد در روزهای اول تا سوم شهریور در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان خواهد بود.

مسئول سازمان فضای بسیج استان کرمان ادامه داد: نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سال گذشته در شهرستان بم برگزار شد و از آن زمان تا کنون این تولید محتوا شکوفا شده و در حال رفتن به سمت محله ای شدن است تا در تمام نقاط کشور این تولید محتوا کاربرد داشته باشد.

وی تاکید کرد: امروز برای بیان هر موفقیتی در هر گوشه ای، باید تولید محتوا باشد، دشمن از این ابزار برای مقاصد شوم خود استفاده می کند که نباید بگذاریم انقلاب اسلامی را مورد هتاکی و آسیب قرار دهد.

سرهنگ باقری ادامه داد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هم قرار داریم که مهمترین رسالت نیز باید ترویج ایمان و امید در جامعه باشد و با استفاده از تولید محتوا می توان امیدآفرینی کرد.

رضا رنجبر کریمی رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان نیز در این نشست گفت: تیم های برتر در مرکز رشد دانشگاه ولیعصر رفسنجان حمایت می شوند تا با شناسایی معضلات جامعه بتوان با تولید محتواهای تأثیرگذار نسبت به رفع آنها اقدام کرد.

چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان آبان سال ۱۴۰۱ با حضور بیش از ۲۰ تیم تولید محتوا در شهر سرچشمه برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha