انتخابی تیم ملی کاراته/ خدابخشی مسافر هانگژو شد؛ پایانِ کاپیتان

تهران- ایرنا- مهدی خدابخشی با غلبه بر ذبیح‌الله پورشیب در انتخابی تیم ملی کاراته، جواز حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو را به دست آورد.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، پیکارهای انتخابی برای تعیین نفر اعزامی وزن منهای ۸۴ کیلوگرم تیم ملی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو، در حضور محسن آشوری دبیر فدراسیون، شهرام هروی سرمربی تیم ملی و شهاب سلطانی، مهدی احمدی، علیرضا کتیرایی، سعید فرخی مربیان تیم ملی در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد.

انتخابی تیم ملی کاراته/ خدابخشی مسافر هانگژو شد؛ پایانِ کاپیتان

خدابخشی که چند سال پشت خط پورشیب مانده بود در مبارزات امروز انگیزه بسیار بالایی داشت و در نخستین بازی با حساب سه بر یک برنده شد. او در مبارزه دوم هم با همین نتیجه پیروز از تاتامی بیرون آمد تا نفر اعزامی این وزن به بازی‌های آسیایی لقب بگیرد.

با این اوصاف باید در انتظار خداحافظی پورشیب کاپیتان تیم ملی از دنیای قهرمانی باشیم چراکه او به دلیل بالا رفتن سن و مصدومیت، دیگر آمادگی گذشته را ندارد و نتایجش در یکسال اخیر گویای این مساله است. پورشیب در مدت حضورش در تیم ملی کاراته، افتخارات زیادی را به دست آورد.

ترکیب تیم ملی کاراته مردان ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی:

وزن منهای ۶۷ کیلوگرم: امیر مهدی‌زاده

وزن منهای ۷۵ کیلوگرم: بهمن عسگری

وزن منهای ۸۴ کیلوگرم: مهدی خدابخشی

وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم: سجاد گنج‌زاده

انتخابی تیم ملی کاراته/ خدابخشی مسافر هانگژو شد؛ پایانِ کاپیتان

نسبت به دوره گذشته بازی‌های آسیایی که در جاکارتا برگزار شد، تنها خدابخشی توانست با برتری در انتخابی، جانشین پورشیب شود و مهدی‌زاده، عسگری و گنج‌زاده همچون بازی‌های جاکارتا امسال نیز در هانگژو به میدان می‌روند. مسابقات کاراته در بازی‌های آسیایی هانگژو ۱۳ تا ۱۵ مهرماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha