۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85204081
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح نهضت ملی مسکن در پنج شهر شهرستان بروجن در حال اجرا است

شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن با اشاره به لزوم تامین مسکن گروه‌های مختلف جامعه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم گفت: هم‌اکنون طرح نهضت ملی مسکن در پنج شهر از مجموع ۶ شهرستان بروجن در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فتاح کرمی شامگاه شنبه در نشست مشترک شورای اطلاع‌رسانی شهرستان بروجن با خبرنگاران استان تاکید کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن هم‌اکنون در شهرهای بروجن، نقنه، سفیددشت، فرادنبه و گندمان آغاز شده است و در شهر بلداجی پس از تامین زمین مورد نیاز تا ۲ ماه دیگر عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح جوانی جمعیت افزود: برای این طرح در شهرستان بروجن ۲۵۰ متقاضی دریافت زمین نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۱۲۰ نفر تایید نهایی شدند و به ۶۲ نفر آنان پس از قرعه‌کشی زمین رایگان واگذار شد.

کرمی به آغاز عملیات اجرایی ۱۱ طرح آبخیزداری در شهرستان بروجن با بهره‌گیری از اعتبارات ملی و به‌منظور مهار روان‌آب‌ها اشاره و تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها با کمک‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی عملیاتی شد.

وی یادآور شد: با آغاز عملیات اجرایی شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب به‌زودی ۱۰۰ درصد جمعیت شهری این شهرستان از این شبکه بهره‌مند می‌شوند.

رییس شورای اطلاع‌رسانی شهرستان بروجن با اشاره به آغاز عملیات اجرایی روکش‌آسفالت بخشی از جاده بروجن به مبارکه اظهار داشت: ۲ بانده شدن این جاده از طرف اصفهان در حال انجام است.

وی گفت: امسال ۳۳۰ میلیارد ریال برای آسفالت و روکش‌آسفالت معابر روستایی و ۸۳ میلیارد ریال برای حذف نقطه حادثه‌خیز گردنه مروارید شهرستان بروجن اختصاص یافت.

کرمی به آغاز عملیات اجرایی شاخت کمربندی شمال بروجن از سال ۱۳۹۷ اشاره و تاکید کرد: قطعه ابتدایی و انتهایی این طرح به‌طول یک‌هزار و ۳۰۰ متر با نیاز اعتباری یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مانده و در مرحله برگزاری مناقصه است.

فرماندار بروجن تصریح کرد: در آستانه انتخابات اسفندماه سال‌جاری مشارکت اجتماعی حاصل مستقیم تلاش رسانه‌ها در بیان واقعیت‌ها و انعکاس عملکرد مسوولان است.

وی یادآور شد: در این راستا روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن ارتباط با رسانه‌های گروهی براساس واقعیت‌ها را در دستور کار قرار دهند و از انتقادهای سازنده استقبال کنند.

کرمی اظهار داشت: کمبود امکانات و تجهیزات و چندشُغله بودن مسوولان روابط‌عمومی از مهم‌ترین مشکلات روابط‌عمویم دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

وی گفت: در ۴۰ سال اخیر جمهوری اسلامی ایران با جنگ‌های نظامی، اقتصادی، روانی و سیاسی فراوانی از سوی استکبار جهانی مواجه شده است که اکنون هم ادامه‌دار و در قالب جنگ ترکیبی است.

کرمی ترویج روحیه یاس و نااُمیدی را در مردم ایران را از اهداف استکبار جهانی اشاره و تاکید کرد: خبرنگاران در حوزه جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی در خط مقدم هستند و می‌توانند با انتشار اخبار اُمیدآفرین این توطئه دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش ایرنا، در این نشست از خبرنگاران فعال در شهرستان بروجن بابت اطلاع‌رسانی سریع‌ حوزه‌های مختلف و پیگیری گزارش‌ها و مطالبه‌های عمومی قدردانی شد.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha