" رضا حمیدپور" روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: توزیع گذرنامه دراین استان از سه روز پیش آغاز شده و تعداد باقیمانده پس از ۲ بار مراجعه نامه رسان ها و عدم حضور زائران، در اختیار "باجه مرسولات معطله" تحویل شده است.
وی خاطرنشان کرد: پس از برگشت گذرنامه به باجه معطله بلافاصله از طریق پیامک به هموطنان اطلاع رسانی شده و افراد با مراجعه حضوری و ارائه مدارک شناسایی امکان دریافت گذرنامه خود را دارند.
وی اضافه کرد: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی شرکت ملی پست آمادگی کامل برای ارائه هر چه بهتر خدمات پستی به زائرین را دارد.
حمیدپور گفت: خدمات شرکت ملی پست به زائرین اربعین حسینی به ۲ بخش تقسیم شده که قسمت اول گذرنامههایی است که توسط فراجا صادر و برای تحویل به متقاضیان به پست فرستاده میشود و بخش دیگر مربوط به سرویس «پست یافته» است که توسط شرکت ملی پست ارائه میشود.
وی افزود: شرکت ملی پست با طراحی سامانه ای با عنوان سرویس پست یافته، مدارک هویتی پیدا شده ای که تحویل پست می شود را به صاحبان آن تحویل می دهد، در این سرویس اطلاعات مدارک یافت شده توسط پست در این سامانه بارگزاری شده و هموطنان میتوانند با مراجعه به سامانه پست یافته به نشانی http://postyafteh.post.ir و واردکردن مشخصات، مدارک مفقودی خود را شناسایی و برای دریافت به منطقه پستی مربوطه مراجعه کنند.
مدیرکل پست استان البرز از زائران خواست، درخواستهای خود را بهروزهای نزدیک به اربعین حسینی موکول نکنند تا شبکه پستی برای ارائه خدمات دچار چالش و اختلال نشوند.
حمیدپور گفت: چنانچه متقاضیان ۷۲ ساعت بعد از دریافت بارکد گذرنامه خود را درب منزل دریافت نکردند میتوانند به اداره پست محل اقامت خود مراجعه نمایند.
نظر شما