۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبر: 85204304
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترکیب تیم های مردان و زنان قم برای لیگ برتر بدمینتون مشخص شد

قم- ایرنا- رئیس هیات بدمینتون استان قم از مشخص شدن ترکیب تیم های مردان و زنان قم به منظور حضور در لیگ برتر بدمینتون خبر داد.

علی فرجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم «فرهمند قم» در لیگ برتر بدمینتون مردان شرکت خواهد کرد و پرهام فراهانی ۱۴ ساله، مهدی کنعانی ۱۴ ساله، امیرمحمد پاک نژاد ۱۶ ساله و محمد معین خاکی ۱۸ ساله بازیکنان تیم را تشکیل می دهند ضمن این که اگر سجاد و محمدباقر ترابی به خدمت سربازی اعزام نشوند به ترکیب تیم قم اضافه خواهند شد در غیر این صورت یک بازیکن جوان از زنجان جذب خواهد شد.

وی افزود: صادق کرباسی سرمربی تیم فرهمند قم برای حضور در لیگ برتر بدمینتون مردان است.

وی گفت:‌ تیم مردان قم کاملا بومی و با ترکیبی از نوجوانان و جوانان در مسابقات شرکت می کند و هدف ما آینده نگری و پشتوانه سازی برای تیم قم است و اگر در بین هفت تیم، رتبه آخر را نیز کسب کند از عملکرد بازیکنان خود گلایه مند نخواهیم شد.

فرجی با اشاره به هزینه های بالای تیم داری در لیگ برتر بدمینتون گفت: به عنوان نمونه هر قوطی توپ پر بدمینتون ۱۲ عددی، یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ارزش دارد و در طول یک فصل شاید نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه باید برای تامین توپ بازیکنان انجام شود.

وی افزود: لیگ برتر بدمینتون مردان کشور از ۱۶ شهریورماه امسال آغاز می شود و این در حالیست که قم در سه دوره قبلی رقابت ها یک قهرمانی، یک نایب قهرمانی و یک مقام سومی را کسب کرده است.

تیم زنان قم در لیگ برتر مدعی کسب سکو است

رئیس هیات بدمینتون استان قم در ادامه اظهار داشت: تیم قم در لیگ برتر بدمینتون زنان کشور با عنوان «انقلاب» شرکت خواهد کرد و هدف گذاری این تیم با جذب بازیکنان مطرح کسب سکو در لیگ برتر است.

وی ادامه داد:‌ نرگس افشاری، شادی رحمتی، یگانه کرمانی، آیدا عنایتی و کیانا هاشمی بازیکنان تیم بدمینتون انقلاب قم را تشکیل می دهند.

وی افزود: زینب دوستی سرمربی این تیم است و مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور از مهرماه آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha