۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸
کد خبر: 85204591
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۴ آزاده کنگاور تجلیل شدند

۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸
کد خبر: 85204591
۶۴ آزاده کنگاور تجلیل شدند

کرمانشاه - ایرنا - آیین تجلیل و تکریم از ۶۴ آزاده سرافراز به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور و با حضور مسئولان در حسینیه شهدا شهر کنگاور برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگاور در آیین تجلیل از آزادگان با بیان اینکه آزادگان یادگاران دفاع مقدس هستند، تکریم از آن‌ها را یک وظیفه عمومی دانست.

«ولی بهرامی‌تبار» با تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان گفت: صبر و شکیبایی و از خودگذشتگی آن‌ها الگویی ارزشمند است چراکه آرامش و سلامت خود را فدای ایران اسلامی و دفاع از آسایش مردم کردند.

وی با اشاره به اسارت ۸۷ کنگاوری در زندان‌های مختلف عراق، افزود: اسرا در جنگ تحمیلی به صورت مضاعف مورد هجمه بعثی‌ها بودند و درد و رنج زیادی را به جان خریدند و با سختی زیادی دوران اسارت را گذراندند اما آثار آن سختی‌ها همچنان در تن این عزیزان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: آزادگان و خانواده‌های آنان اسوه‌های مقاومت هستند و باید به نحو شایسته معرفی شوند.

بهرامی عنوان کرد: خانواده های آزادگان عزیز نیز اسوه های صبر و انتظار هستند که جوانان باید از این زندگی‌ها درس بگیرند و از وجود و تجربیاتشان بهره مند شوند.

شهرستان کنگاور با ۱۷ هزار رزمنده از جمعیت ۳۵ هزار نفری در دوران دفاع مقدس، نقش مهمی را درعملیات مختلف ایفا کرده و ۴۳۰ شهید گلگون کفن را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

کنگاور با جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha