۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85204889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پشت‌پرده درگیری گواردیولا و هوادار سیتی چه بود؟

۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵
کد خبر: 85204889
پشت‌پرده درگیری گواردیولا و هوادار سیتی چه بود؟

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی انتقاد هوادار این تیم درباره اینکه چرا در جریان پیروزی یک بر صفر برابر نیوکاسل هیچ تعویضی نکرده است را پاسخ داد.

به گزارش ایرنا، یکی از هواداران سیتی در دیدار این تیم برابر نیوکاسل از پپ گواردیولا بابت اینکه دست به تعویض نزد، انتقاد کرد و مرد اسپانیایی پس از تنش لفظی با او، با زبان بدن به او گفت که «اگر فکر می‌کنی من به اندازه کافی دانش مربیگری ندارم، بیا خودت روی نیمکت بنشین!»

گواردیولا پس از این پیروزی گفت که دلیل این انتقاد را همان لحظه متوجه شده است. این اولین باری از مه ۲۰۲۲ بود که پپ در یک بازی کامل در لیگ برتر انگلیس هیچ تعویضی نکرد.

وی بعد از بازی گفت: او(هوادار) از من خواست که تعویض کنم و یک بازیکن را خارج کنم و دیگر را به زمین بفرسم و من هم از او پرسیدم کدام بازیکن چون نمی‌دانستم باید چه تعویضی انجام دهم.

مرد اسپانیایی افزود: به او گفتم «بیا اینجا و خودت اینکار را بکن»؛ به نظرم در آن لحظه تیم سرحال بود و گاهی اوقات تعویض کردن ضرباهنگ تیم را دچار مشکل می‌کند. تیم برای هر توپ می‌جنگید. مربی‌ها می‌توانند تعویض کنند اما تصمیمش با سرمربی است.

وی ادامه داد: این دومین بازی فصل بود اما ثابت کرد که چرا اینقدر می‌بریم. تفکر و نگرش این تیم هر بار من را متعجب می‌کند و غافلگیر می‌شوم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha