۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۵
کد خبر: 85204934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرار فاینورد از شکست در حضور ۴۶ دقیقه‌ای جهانبخش

۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۵
کد خبر: 85204934
فرار فاینورد از شکست در حضور ۴۶ دقیقه‌ای جهانبخش

تهران- ایرنا- تیم فوتبال فاینورد با حضور لژیونر ایرانی خود از شکست برابر اسپارتا روتردام گریخت.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، تیم فوتبال اسپارتا روتردام در هفته دوم اردیویسه هلند پذیرای فاینورد بود که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ همراه شد.

در این بازی که به میزبانی ورزشگاه اسپارتا برگزار شد، بریم در دقیقه ۴۰ نخستین گل میزبان را به ثمر رساند. ۱۴ دقیقه بعد او برای بار دوم تیمش را صاحب گل کرد تا هواداران اسپارتا روتردام بر روی سکوهای ورزشگاه به جشن و پایکوبی بپردازند.

در دقیقه ۶۹ و پس از بررسی تصاویر VAR گل یانکوبا مینته مردود شد تا فاینورد همچنان در حسرت گل باقی بماند، اما دقایقی بعد (۷۷)‌ سانتیاگو خیمنز اولین گل یاران جهانبخش را به ثمر رساند تا دقایق باقی مانده با حساسیت بیشتری دنبال شود.

فرار فاینورد از شکست در حضور ۴۶ دقیقه‌ای جهانبخش

در وقت‌های اضافه بازی سائور موفق شد گل تساوی فاینورد را به ثمر برساند تا دو تیم در هفته دوم لیگ هلند به تقسیم امتیازها رضایت بدهند. در این بازی ۷۲ درصد مالکیت توپ و میدان در اختیار فاینورد بود.

علیرضا جهانبخش ۴۶ دقیقه در این بازی برای تیمش بازی کرد و جای خود را به سائور داد که در لحظات پایانی فاینورد را از شکست نجات داد. با این نتیجه فاینورد ۱۲بازی متوالی است که در تمامی مسابقات مقابل اسپارتا شکست نخورده است. آخرین برتری اسپارتا روتردام برابر فاینورد به پیروزی یک بر صفر در سال ۲۰۱۷ باز می‌گردد.

گفتنی است فاینورد در هفته اول مقابل سیتارد به تساوی بدون گل دست پیدا کرد و اسپارتا روتردام ۲ بر یک از سد زووله گذشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha