۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷
کد خبر: 85204947
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جوانان ووشو ایران سوم آسیا شدند/ نایب قهرمانی در ساندا

تهران- ایرنا- کاروان ووشو ایران در حالی‌که نسبت به رقبای اصلی خود با ۱۲ ورزشکار کمتر در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کرده بود، در بخش ساندا به عنوان نایب قهرمانی و در مجموع به عنوان سومی دست یافت.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، یازدهمین دوره مسابقات ووشو جوانان و رده‌های سنی قهرمانی آسیا که از صبح روز پنجشنبه ۲۶ مردادماه در ماکائو آغاز شده بود، با شناخت تیم‌های برتر به اتمام رسید.

کاروان کشورمان در حالی موفق به کسب ۸ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز در این رویداد آسیایی شد که با ۱۲ ورزشکار کمتر از سایر رقیبان خود همچون چین، ماکائو، اندونزی، هنگ کنگ و ژاپن، گام به این پیکارها گذاشته بود. باتوجه به نتایج کسب شده، کاروان ووشو کشورمان در بخش ساندا به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافت و در مجموع نیز به عنوان سومی این دوره از مسابقات رسید.

در این رقابت‌ها که بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۲۳ کشور حضور داشتند. در بخش ساندا چین با ۸ طلا، ۲ نقره و یک برنز اول شد. ایران با ۵ طلا، یک نقره و ۲ برنز در رده دوم ایستاد و قزاقستان با ۲ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز به مقام سومی رسید.

در مجموع نیز چین با ۱۶ طلا، ۳ نقره و یک برنز به عنوان نخست دست یافت. ماکائو با ۱۳ مدال طلا، ۱۲ نقره و ۹ برنز دوم شد و ایران با ۸ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز در رتبه سوم ایستاد. در تیم ایران، ثنا پناهی در بخش تالو (اجرای فرم) موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره شد تا عملکرد خوبی را از خود برجای بگذارد.

جوانان ووشو ایران سوم آسیا شدند/ نایب قهرمانی در ساندا

تیم جوانان کشورمان سال گذشته در مسابقات جهانی اندونزی و در حالی‌که با ترکیب کامل به مصاف حریفان رفت، برای نخستین بار در مجموع دو بخش ساند و تالو به عنوان نخست دنیا رسیده بود.

اسامی مدال آوران ایران در مسابقات آسیایی ماکائو

طلا: سیدعلی میری، رضا خورشیدی، مانی خانه‌کشی، ثنا پناهی(فُرم نن گوئن)، زهرا بت‌شکن، امیرحسام محمدی، دیانا رحیمی و نرگس شهبازی

نقره: ماهان احمدپور، ثنا پناهی (فُرم نان‌چوان) و سامیار صادقی

برنز: روژان فتاحی و ستایش براتی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha