۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴
کد خبر: 85205462
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اصل صحت از مولفه های اصلی کار ایرنا است

شیراز-ایرنا-مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس با بیان اینکه اصل صحت باید مبنای کار رسانه‌ها باشد به فعالیت حرفه‌ای خبرگزاری جمهوری اسلامی برپایه سه اصل سرعت، دقت و صحت اشاره کرد و گفت: اصل صحت مولفه اصلی کار ایرنا است ، رسانه اگر به صحت خبر عمل نکند جریان اطلاع رسانی به کل تغییر خواهد کرد.

اسدالله طاهری روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا با گرامیداشت روز خبرنگار و پاسداشت نام و یاد شهید محمود صارمی اظهار کرد:عرصه رسانه عرصه‌ای مقدس است و اصحاب رسانه پیشتازان عرصه آگاهی‌بخشی هستند.

اصل صحت از مولفه های اصلی کار ایرنا است

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس با اشاره به تأثیرگذاری خبرگزاری ایرنا در جامعه و بازخورد آن در افکار عمومی اشاره کرد و گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی یکی از خبرگزاری‌های بسیار مطمئن و مورد اعتماد است که مردم برای اطمینان حاصل کردن از صحت و سقم خبر به این خبرگزاری مراجعه می‌کنند.

طاهری همچنین بر جایگاه مطلوب خبرگزاری جمهوری اسلامی در کشور و اعتبار این رسانه به دقیق و موثق بودن منابع خبری تأکید کرد و افزود: در حال حاضر چه فضای درونی کشور و چه فضای بیرونی برای در جریان قرار گرفتن اخبار موثق به این رسانه معتبر مراجعه می‌کنند.

وی به فعالیت حرفه‌ای ایرنا برپایه سه اصل سرعت، دقت و صحت اشاره کرد و گفت: رسانه اگر به صحت عمل نکند جریان به کل تغییر خواهد کرد؛ سرعت، صحت و دقت باید مبنای کار رسانه‌ باشد تا بتواند مخاطبان بیشتری را در اطلاع‌رسانی جذب کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس بیان کرد: ایرنا همواره در تلاش بوده تا بتواند به وظیفه اطلاع‌رسانی خویش در جامه عمل بپوشاند و البته ضرورت دارد که فعالیت در این مجموعه مشمول قانون مشاغل سخت و زیان‌آور شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha