عملیات اجرایی ۱۵ سایت تلفن همراه در بافت، رابر و ارزوئیه آغاز شد

کرمان - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: عملیات اجرایی احداث ۱۵ سایت تلفن همراه ایرانسل با تکنولوژی ۲G، ۳G و ۴G و ارتقا ۲ سایت به تکنولوژی ۴G برای ۲۴ روستای شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوئیه به مناسبت هفته دولت آغاز شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، حسین ساجدی در آیین کلنگ زنی احداث سایت روستاهای شهرستان های رابر، بافت و ارزوئیه افزود: اعتبارات این پروژه از محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزان ۱۰۰ میلیارد ریال تامین شده است.

وی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی شهرستان های رابر، بافت و ارزوئیه در بخش های مختلف اظهار داشت: توسعه زیرساخت های ارتباطی در روستاهای این شهرستان ها منجر به کاهش مهاجرت مردم به شهرها و دسترسی آسان روستاییان به خدمات می شود.

ساجدی در ادامه ضمن بازدید از وضعیت ارتباطی و دسترسی به اینترنت روستاهای دهستان کیسکان گفت: پیگیری ها سبب ابلاغ ارتقا تکنولوژی سایت همراه اول در این منطقه شده است.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان کرمان به همراه محمدی نماینده مردم این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت ارتباطی و دسترسی مردم به اینترنت پرسرعت، از تعدادی از روستاهای شهرستان های رابر، بافت و ارزوئیه بازدید کرد.

همچنین فرماندار شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه، نماینده اپراتور ایرانسل و دهیاران و اعضای شورای اسلامی این روستاها در این آیین حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha