تشکیل ۱۸۰ شعبه سیار تعزیرات حکومتی در استان های مختلف کشور

خرم‌آباد - ایرنا - معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: براساس برنامه سازمانی، شعب سیار تعزیرات حکومتی در استان‌های کشور تشکیل شده که مجموع آنها ۱۸۰ شعبه سیار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "احمد جعفری نسب" روز دوشنبه در حاشیه آئین معارفه و تکریم مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان بیان کرد: این شعبه‌های سیار به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مردم و در کنار بازرسان دستگاه های نظارتی اتاق اصناف، صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی هستند و بر زنجیره تولید، توزیع و روی ضوابط قیمت‌گذاری که معادل همه تخلفات به شمار می رود، نظارت دارند.

وی اظهار داشت: در صورتیکه تولیدکنندگان و واردکنندگان کالا ضوابط قیمت‌گذاری را رعایت نکنند، شعب گشت‌های سیار ورود و برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل خواهند داد.

جعفری‌نسب در خصوص گشت‌های ویژه اربعین یادآور شد: این گشت‌ها از بیستم مردادماه و به مدت یک ماه فعالیت و نظارت روی قیمت بلیط هواپیما، اتوبوس و قطارها دارند تا در حمل زمینی، هوایی و ریلی شاهد تخلفاتی به لحاظ قیمت‌ها نباشیم.

وی با بیان اینکه در بحث مبارزه با قاچاق در کنار تعزیرات، دستگاه‌های امنیتی، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه تعامل خوبی در این راستا داشتند، عنوان کرد: افزایش ۲۰ درصدی در این حوزه ثبت شده است و این نشان از افزایش کشفیات و پرونده ها دارد و دستگاه های مربوطه تلاش بیشتری داشته اند.

وی با بیان اینکه قاچاق در استان‌های مرزی نیز افزایش یافته است، ادامه داد: بیشتر کالاهایی که قاچاق می شوند، شامل لوازم خانگی، برقی، قطعات لوازم برقی برای مونتاژ و کالاهای اساسی و مواد غذایی بودند که با قاچاقچیان برخوردهای لازم انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha