۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبر: 85205890
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی آناصنعت قم: بازی مقابل فرش آرا در مشهد بسیار سخت است

قم- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم گفت: فرش آرا تیم خوب و قابل احترامی است و بازی مقابل این تیم در مشهد بسیار سخت است.

حسین صبوری عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فردا بازی دشواری را با فرش آرا در پیش داریم، از این رو باید تلاش خود را مضاعف کنیم.

وی بیان کرد: بعد از بازی هفته قبل مقابل فولاد زرند کرمان،‌ تمرینات آماده سازی ویژه ای را برای بازی با فرش آرا انجام دادیم و امیدواریم نتیجه مناسبی از بازی با این تیم کسب کنیم.

وی ابراز داشت: بازی با فرش آرا که امسال نتایج خوبی گرفته است برای تیم ما بازی سختی به شمار می آید و این نکته را به بازیکنان خود گوشزد کرده ایم تا در مقابل حریف کم نیاوریم.

صبوری افزود: در طول هفته گذشته تمرینات خوبی را انجام داده ایم و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و تماشاگر پسند باشد.

وی با اشاره به این که محسن حسن زاده از مربیان قمی، سرمربی فرش آرا مشهد است گفت: این موضوع به طور حتم در دیدار فردا تاثیر دارد چرا که حسن زاده از شهر قم بوده و با بازیکنان ما کار کرده است و این شناخت دو جانبه است.

وی یادآور شد که بازیکن محروم و مصدومی برای دیدار فردا ندارد و آنا صنعت با ترکیب کامل به مشهد رفته است.

دیدار تیم های فرش آرا مشهد و آنا صنعت قم از چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتسال عصر فردا به میزبانی فرش آرا برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha