۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85205916
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج عنوان اولویت پژوهشی در خراسان جنوبی مصوب شد

۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱
کد خبر: 85205916
پنج عنوان اولویت پژوهشی در خراسان جنوبی مصوب شد

بیرجند - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی از تصویب نهایی پنج عنوان اولویت پژوهشی در پنحمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه از مصوبات کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حمید جهانشاهی روز دوشنبه در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال جاری که به ریاست استاندار خراسان جنوبی برگزار شد اظهار کرد: ۶۹ عنوان طرح پژوهشی از ۲۵ دستگاه اجرایی به دبیرخانه کارگروه ارسال شد.

وی افزود: پس از بررسی طرح‌ها در جلسات گروه‌های کاری پژوهشی و نیز طرح موضوع در کارگروه آموزش و پژوهش استان در نهایت تعداد پنج عنوان طرح پس از تایید اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه، مصوب شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: محورهای طرح‌های پژوهشی مصوب در حوزه‌های کشاورزی، فرهنگی، اجتماعی، مدیریت منابع آب، بهداشت و سلامت بوده است.

جهانشاهی بیان کرد: در مرحله بعدی پژوهشگران باید طی شرکت در یک فراخوان عمومی، پروپوزال‌های خود را برای انجام این پژوهش‌ها به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارائه کنند.

وی تاکید کرد: باید پژوهش‌ها به نحوی باشند که باعث افزایش توانایی دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات عمومی بهتر و بیشتر به مردم شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی افزود: طبق قانون بند "ج" تبصره ۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ یک درصد اعتبارات هزینه‌ای استان باید در راستای اجرای طرح‌های پژوهشی کاربردی هزینه شود و نتایج آن در راستای حل مشکلات دستگاه‌های اجرایی استان به کار گرفته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha