رهبری‌فرد: نمی‌توانم بی‌دلیل از پرسپولیس تعریف کنم/ باید ضعف‌ها را قبول کرد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: برخی دوست دارند همیشه از تیم تعریف کنند اما وقتی پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند، نمی‌توانم بی‌دلیل از این تیم تعریف کنم.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، بهروز رهبری‌فرد در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس، تاکید کرد: خودم را هیچ وقت سانسور نکرده و نمی‌کنم، وقتی پرسپولیس خوب نیست چرا باید غیر از این حرف بزنم. ۴۵ دقیقه برابر تراکتور دفاع کردیم و روی اشتباه سنگربان تراکتو به گل رسیدیم. البته فوتبال همین است و شما با اشتباهات حریف می‌توانید موفق شوید اما تیمی مانند پرسپولیس باید با قدرت بازی کند و نباید منتظر چنین اتفاقاتی باشد.

وی ادامه داد: در بازی برابر آلومینیوم و تراکتور خوب نبودیم، این یک واقعیت است که با تعریف و تمجید اتفاقی رخ نمی‌دهد اما با انتقاد سازنده می‌توان کمک کرد. برخی‌ دوست دارند همیشه تعریف کنند ولی وقتی تیم خوب نیست، باید قبول کنیم. دنبال انتقاد کردن نیستم اما اگر جایی ایرادی ببینم حرف می‌زنم. این در فرهنگ ایرانی شاید درست تعریف نشده اما در خانواده هم همین شرایط است و اگر جایی ایرادی را ببینم حرف می‌زنم.

او به لالیگا اشاره کرد و تصریح کرد: در اسپانیا اگر رئال یا بارسلونا قهرمان نشوند همه تعجب می‌کنند اما اگر قهرمان شوند اتفاق عجیبی رخ نداده، در فوتبال ما هم همینطور است. تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال و سپاهان باید قهرمان شوند و در غیر این صورت یک اتفاق نادر را شاهد بوده‌ایم.

بازیکن اسبق سرخ‌پوشان پایتخت در مورد وضعیت کنونی این تیم، گفت: در خط حمله ضعف داریم و جایگزینی هم نداشتیم. نفرات خوبی داریم و چندسالی است اکثر آنها کنار هم بازی می‌کنند اما در آسیا می‌بینیم سایر تیم‌ها چگونه هزینه می‌کنند، اگر تیمی در ایران بخواهد قهرمان شود باید خیلی زحمت بکشد و این کار را سخت کرده است. در بخش باشگاهی فاصله بسیاری با تیم‌های عربی پیدا کرده‌ایم، همین الان در کنار رونالدو می‌توان ۲۰ بازیکن دیگر را هم آموزش داد و تربیت کرد، کار خیلی سخت شده و نمی دانم باید چه کار کنیم.

رهبری فرد در خصوص شایعه بازگشت عیسی‌آل کثیر، یادآور شد: وقتی بازیکنی به هر دلیل دلش با تیم نیست و می‌رود باید برود. برگشت او درست نیست و هم باشگاه و هم خود او ضربه می‌خورند.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص بازگشت مهدی هاشمی نسب به نیمکت استقلال گفت: خیلی خوشحال شدم، این نفرات در فوتبال خیلی زحمت کشیده و سال‌ها خاطره‌ساز بوده‌اند. باید این افراد همواره در سطح اول فوتبال حضوری فعال داشته باشند و مردم با حضور آنها لذت بیشتری از فوتبال می‌برند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha