پیش ثبت نام مجلس دوازدهم در محلات و دلیجان ۲۲۵ درصد افزایش یافت

خمین - ایرنا - سرپرست فرمانداری محلات گفت: ۶۱ نفر در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان در پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند و این آمار نسبت به دوره قبل ۲۲۵ درصد افزایش یافته است.

سید حسین حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از متقاضیان تکیه زدن بر صندلی خانه ملت در محلات و دلیجان، ۵۷ نفر معادل ۹۳ درصد مرد و چهار نفر معادل هفت درصد زن هستند.

وی ادامه داد: ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس دوازدهم، ۶۴ درصد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، ۲۳ درصد دکترا، ۱۳ درصد کارشناسی و یک نفر کاردانی هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان محلات اضافه کرد: با توجه به اینکه این شهرستان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های محلات و دلیجان است از تمام امکانات برای برگزاری یک انتخابات بسیار خوب و پرشور حضور حداکثری مردم استفاده می‌شود.

حسینی ادامه داد: از احزاب، گروه‌ها و اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور بر مبنای اصل مردم سالاری دینی در انتخابات اسفندماه دعوت می‌شود.

به گزارش ایرنا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برگزار می‌شود و حوزه انتخابیه محلات و دلیجان یک کرسی نمایندگی در مجلس دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha