۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۲۷
کد خبر: 85206138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاچاقاچیان چوب نگهبان منابع طبیعی شهرستان نور مازندران را زخمی کردند

نوشهر- ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نور از ضرب و شتم یکی از نگهبانان منابع طبیعی توسط قاچاقچیان چوب در این شهرستان خبرداد.

حسن فلاح دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : حوالی ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه یکی از نگهبانان منابع طبیعی که جزو نیروهای شرکتی بوده و مسوولیت نگهبانی و کنترل ورود و خروج قاچاق چوب در پارک جنگلی نور را برعهده داشت به یک خودروی وانت نیسان حامل چوب مشکوک می شود و با جلوگیری از خروج این خودرو متاسفانه قاچاچیان که سه تن بودند به این نگهبان حمله ور شده و با سلاح سرد از جمله داس او را از ناحیه سر، گردن و دست زخمی می کنند.

وی اظهار کرد : نگهبان زخمی بلافاصله پس از وقوع این حادثه با اورژانس ۱۱۵ برای مداوا به بیمارستان نور منتقل می شود و هم اکنون در بیمارستان بستری است .

این مسوول بیان داشت: هم اینک خودروی حامل چوب قاچاق توقیف شده و برابر ضوابط و دستور مراجع قضایی افراد قاچاقچی شناسایی شده اند و به زودی پس از دستگیری و پرونده سازی برابر قانون با آنان برخورد می شود.

در فروردین ماه امسال هم ۲ تن از نگهبانان ورودی و خارجی بوستان جنگلی ایزد شهر نور براثر اصابت گلوله سلاح گرم از سوی قاچاقچیان زخمی شدند که برای مداوا از سوی مرکز فوریت پزشکی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی این شهر انتقال داده شدند.

منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور مسوولیت حفاظت، احیا و بهره برداری حدود ۲۳۵ هزار هکتار عرصه جنگلی و مرتعی را برعهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha