۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۰:۴۱
کد خبر: 85206238
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضاربان نیروی حفاظتی منابع طبیعی شهرستان نور دستگیر شدند

نوشهر - ایرنا - سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نور از شناسایی و دستگیری ۲ تن از ضاربان نیروی حفاظتی منابع طبیعی این شهرستان غرب مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، نیروی حفاظتی منابع طبیعی شهرستان نور حوالی ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز که مسوولیت نظارت و کنترل تردد خودروها در بوستان جنگلی شهر نور را برعهده داشت متاسفانه در حین گذر یک خودروی وانت نیسان حامل چوب مشکوک شد و به راننده این خودرو هشدار داد تا توقف کند و ضمن آنکه این نیروی حفاظتی اقدام به جلوگیری از این خودرو کرد که در نهایت سرنشیان این خودرو که سه نفر بودند با حمله ور شدن به این نیروی حفاظتی و زخمی کردن او را با سلاح سرد این نیروی حفاظتی راهی بیمارستان شد.

حسن فلاح دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: به محض وقوع این حادثه موضوع در دستور کار قرار گرفت و در یک رصد اطلاعاتی از سوی ماموران امنیت شهرستان افراد مورد نظر شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مسوول بیان کرد : این افراد متهم ضارب پس از شناسایی و دستگیری برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

در فروردین ماه امسال هم ۲ تن از نگهبانان ورودی و خارجی بوستان جنگلی ایزد شهر نور براثر اصابت گلوله سلاح گرم از سوی قاچاقچیان زخمی شدند که برای مداوا از سوی مرکز فوریت پزشکی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی این شهر انتقال داده شدند.

منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور مسوولیت حفاظت، احیا و بهره برداری حدود ۲۳۵ هزار هکتار عرصه جنگلی و مرتعی را برعهده دارد.

شهرستان نور با برخورداری از پنج نقطه شهری و بیش از ۱۰۰ نقطه روستایی و جمعیتی دست کم ۱۲۵ هزار نفر در غرب استان مازندران قرار دارد.

ضاربان نیروی حفاظتی منابع طبیعی شهرستان نور مازندران دستگیر شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha