نیکوکاران در اجرای طرحهای ورزشی گناباد ۵۱ میلیارد ریال مشارکت کردند

گناباد-ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: نیکوکاران و خیران از ابتدای امسال تاکنون ۵۱ میلیارد ریال برای اجرا، ساخت، توسعه و تکمیل طرحهای نیمه تمام ورزشی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان مشارکت کردند.

علی اصغر اکبری روز سه شنبه در آستانه هفته دولت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این که جلب مشارکت خیران در تکمیل زیرساختهای ورزشی گناباد در راستای رویکرد دولت سیزدهم مورد توجه خاص قرار دارد افزود: از این میزان ۲۱ میلیارد ریال برای ساخت پنج چمن مصنوعی در مناطق روستایی هزینه شد.

وی ادامه داد: ۳۰ میلیارد ریال هم برای ساخت ۲ باشگاه ورزشی و بدنسازی گناباد و پنج میلیارد ریال هم برای تکمیل گود ورزش باستانی روستای "بیلند" از توابع بخش مرکزی این شهرستان به عنوان بزرگترین گود باستانی جنوب استان خراسان رضوی طی امسال تخصیص یافت.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: عملیات ساخت طرح بزرگ گود ورزش باستانی گناباد با وسعت هزار و ۱۰۰ متر و ظرفیت حدود هزار نفر از سال ۱۳۹۵ آغاز شده و تاکنون برای اجرای آن افزون بر ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است و طی سال جاری به بهره برداری می رسد.

اکبری همچنین از اختصاص ۶ میلیارد ریال برای تکمیل و راه اندازی ساختمان خانه جوان گناباد طی امسال خبر داد.

۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار به صورت سازمان یافته و ۲ برابر این میزان به صورت غیر سازمان یافته در قالب ۲۸ هیات ورزشی در شهرستان گناباد فعالیت دارند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha