۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴
کد خبر: 85206498
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانک‌ها فرآیند پرداخت وام‌های فرزندآوری را تسهیل کنند 

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: بانک‌های شهرستان در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت فرآیند پرداخت وام‌های حمایتی به ویژه در حوزه فرزندآوری را تسهیل کنند. 

به گزارش ایرنا، حمید کمانکش روز سه شنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیت خمین، افزود: قوانین بالادستی که موجب کندی فرآیند پرداخت تسهیلات تکلیفی در شهرستان می‌شود به منظور پیگیری به فرمانداری شهرستان اعلام شود.

وی ادامه داد: برخی مراجعه کنندگان دریافت تسهیلات از طولانی شدن فرایند پرداخت گلایه دارند.

فرماندار خمین اظهار کرد: مدیران شعب بانک‌ها بر تسهیل ضمانت‌ها و همکاری کارمندان در پرداخت تسهیلات تکلیفی نظارت کنند.

کمانکش تاکید کرد: با توجه به پیش رو بودن انتخابات و شرایط حساس کشور، نارضایتی شهروندان بهانه‌ای برای دشمن است و مدیران بانک‌ها با تسهیل و تسریع در پرداخت‌ها از ایجاد این بهانه جلوگیری کنند.

وی بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی برای ازدواج و پشتیبانی از فرزندآوری در شهرستان تاکید کرد.

فرماندار خمین گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی شهرستان نسبت به این موضوع اهتمام و جدیت بیشتری داشته باشند.

کمانکش اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهرستان در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و بر اساس رسالت خود در مسیر اجرای راهبرد جوانی جمعیت، میزان درصد تحقق مفاد ابلاغیه جوانی جمعیت را تا ۱۰ روز آینده تهیه و به فرمانداری اعلام کند.

وی تصریح کرد: دانشکده علوم پزشکی خمین با نظارت بر اجرای قانون جوانی جمعیت از سوی دستگاه‌های اجرایی ، دستگاه‌های که کم کاری و ضعف داشتند را شناسایی و اعلام کند.

کمانکش با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای زوجینی که در مرحله عقد هستند، افزود: این دوره‌ها با محوریت بومی‌سازی و متناسب با مسائل و مشکلات خانواده‌ها در خمین برگزار شود.

خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha