۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 1425
کد خبر: 85206966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۳۵ درصدی حوادث امدادرسانی شده توسط هلال احمر ایلام

ایلام - ایرنا- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: حوادث امدادرسانی شده توسط این‌جمعیت در پنج ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵درصد افزایش یافته است.

غلامرضا علی محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نجاتگران این جمعیت امسال به ۲۱۸ حادثه امداد رسانی داشته اند.

وی بیان کرد: از این شمار ۸۱ مورد حادثه جاده ای، ۵۷ مورد کوهستان، هفت مورد آتش سوزی جنگل ها و مراتع، ۱۹ مورد خدمات حضوری، ۱۰ مورد حادثه غرق شدگی، ۱۳ مورد خدمات مناسبتی، ۱۳ مورد سیل و آبگرفتگی، ۱۴ مورد حادثه شهری، یک مورد صنعتی و کارگاهی و سه مورد زلزله بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام یادآور شد: در این حوادث در مجموع ۱۱۹ نفر از طریق آمبولانس های این جمعیت به مراکز درمانی منتقل و ۱۵۵ نفر هم به صورت سرپایی توسط عوامل این جمعیت مداوا شدند.

علی محمدی با بیان اینکه درجریان فعالیت های امدادی این جمعیت از آغاز سال تاکنون ۴۵۳ تیم عملیاتی در قالب یک هزار و ۹۴۶ نفر نجاتگر در سطح استان به حوادث مختلف پاسخ داده اند، افزود: در این حوادث در مجموع ۴۱۲ خودروی امدادی مجهز به تجهیزات امداد و نجات به‌کارگیری شده است.

وی اضافه کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha