۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85207022
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستاوردهای دولت سیزدهم از دریچه رادیو اقتصاد

۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبر: 85207022
دستاوردهای دولت سیزدهم از دریچه رادیو اقتصاد

تهران- ایرنا- رادیو اقتصاد همزمان با هفته دولت با تولید و پخش هفت عنوان برنامه به انعکاس دستاوردهای دولت سیزدهم در یک سال گذشته می‌پردازد.

ولی الله مهری، مدیر طرح و برنامه رادیو اقتصاد در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا، گفت: هفته دولت فرصتی است برای به تصویر کشیدن تلاش های شبانه روزی دولت که با وجود همه تنگناها و چالش ها می کوشد تا با حفظ عزت ملی ، بهبود وضعیت مردم و رونق اقتصادی را در دستور کار قرار دهد. رادیو اقتصاد در نظر دارد در قالب برنامه های متنوع و در راستای جهاد تبیین ، با ایفای رسالت امید آفرینی، به انعکاس دستاوردهای و موفقیت های یکساله دولت بپردازد و پل ارتباطی بین دولت و مطالبات به حق مردم برقرار کند.

وی با اشاره به حجم گسترده برنامه‌های این شبکه در هفته دولت توضیح داد: ویژه برنامه رهیافت هر روز ساعت ۲۱:۰۵ با حضور وزاء و روسای سازمان ها به انعکاس دستاوردهای وزارتخانه های اقتصادی می‌پردازد و اقدامات صورت گرفته در این وزارتخانه ها، مهم ترین پروژه های در حال افتتاح و تاثیرات عملکرد آنها در تحقق شعار سال را مورد بررسی قرا می‌دهد.

مهری ادامه داد: در برنامه به قید فوریت به بررسی مطالبات صاحبان مشاغل و کسب و کار از دولت میپردازیم و میزان پاسخ و همراهی دولت با آنان را انعکاس می‌دهیم . این برنامه درهفته دولت شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ پخش می شود.

مدیر طرح و برنامه رادیو اقتصاد از انعکاس تلاش ها و عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در برنامه مجله کشاورزی خبر داد و گفت: در این برنامه نیز از شنبه تا چهار شنبه ساعت ۱۵ به مدت ۵۰ دقیقه اخبار خوش و امید آفرین حوزه کشاورزی را تقدیم شنوندگان خواهیم کرد.

دستاوردهای دولت سیزدهم از دریچه رادیو اقتصاد


مهری متذکر شد: در برنامه عصر گاهی گذر بازار نیز در گفتگو با مسئولان، عملکرد دولت در حوزه مهار تورم ، رشد تولید و توسعه دانش بنیان ها ، اشتغالزایی را مورد بررسی قرار میدهیم. این برنامه شنبه تا چهار شنبه ساعت ۱۷:۰۵ پخش می شود.

وی ادامه داد: در برنامه روی خط اقتصاد نیز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ در قالب اخبار تحلیلی به موضوعات متناسب با هفته دولت می‌پردازیم.

مدیر طرح و برنامه‌ریزی رادیو اقتصاد افزود: برنامه بزرگراه به صورت ویژه به انعکاس دستاوردهای دولت در حوزه حمل و نقل خواهد پرداخت و موفقیت های حاصله در توسعه حمل و نقل ریلی، پیشرفت های حمل و نقل دریایی و توسعه صنایع هوایی و آزاد راهها در سالی که گذشت را مورد بررسی قرار می‌دهیم. این برنامه سوم شهریور ساعت ۱۸ به روی آنتن خواهد رفت.

وی با اشاره به برنامه صبحگاهی پر مخاطب روزی نو و تلاش این برنامه در انعکاس دستاوردهای دولت افزود: این برنامه در طول هفته دولت از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۶:۱۰ تا ۷:۵۵ به بررسی موضوعاتی همچون : نقش کارمندان به عنوان بازوی پرتوان دولتمردان در توسعه یک کشور، خودباوری پیشرفت و خنثی سازی تحریم ها، دستاوردها و دیپلماسی فعال و توسعه روابط اقتصادی با کشورهای جهان، اهتمام و اقدام دولت در محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار خواهد پرداخت.

مهری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نام گذاری‌های روزهای این هفته از سوی دولت، تلاش شده در همین راستا برنامه‌های این شبکه در تبیین سیاستگذاری این اسامی گام بردارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha