۳۵ طرح درآمدزای دهیاری‌ها با اختصاص۱۳۷ میلیارد ریال تکمیل می‌شود

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور از اختصاص ۱۳۷.۵ میلیارد برای تکمیل ۳۵ طرح درآمدزای دهیاری‌ها خبر داد.

به گزارش ایرنا از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اشکان جعفرکریمی افزود: این طرح‌ها بر اساس شاخص‌های ابلاغی این سازمان و با همکاری دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌ها در سطح روستاها شناسایی و پس از بررسی مدارک و مستندات آنها به عنوان طرح‌های نهایی از همه استان‌ها انتخاب و اعتبار لازم برای تکمیل آنها به دهیاری‌های ذیربط پرداخت شد.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی به استانداری‌ها و تعهداتی که از دهیاری‌های دریافت کننده اعتبار گرفته شده است، باید حداکثر ظرف ۶ ماه، طرح‌های موردنظر، تکمیل شود و به بهره‌برداری برسند.

جعفر کریمی با بیان اینکه کمک به بهبود وضعیت اقتصادی در روستاها، ایجاد ظرفیت‌های جدید اشتغال و الگوسازی اجرای طرح‌ها برای افزایش درآمدهای پایدار دهیاری‌ها، از جمله اهدافی است که در این طرح مورد نظر است، اظهار داشت: از استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها درخواست می‌شود نسبت به هدایت دهیاری‌ها برای اجرای طرح‌های درآمدزا و پشتیبانی از آنها برای دریافت مجوزهای لازم، اهتمام بیشتری داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha