فضاهای آموزشی دانشگاه پیام‌نور قم با مشارکت خیرین توسعه یافت

قم_ ایرنا_ رئیس دانشگاه پیام نور استان قم گفت: برای تکمیل زیرساخت‌ها و توسعه فضاهای فرهنگی و آموزشی، از ظرفیت خیرین دانشگاه‌ساز قم استفاده کرده‌ایم و به زودی شاهد تحول در این زمینه خواهیم بود.

الاسلام والمسلمین رجب اکبر زاده روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در حوزه فرهنگ نیازمند مدیران جهادی هستیم، مدیرانی که جلو بیفتند و دیگران را به دنبال خود ببرند، مثل سردار سلیمانی و سلیمانی‌ها که تا پای جان، پای اهداف و آرمان‌های انقلاب ایستادند.

وی افزود: پیام نور به عنوان دانشگاهی جامع و فراگیر در همه مناطق کشور، سهم بسزایی در ترویج فرهنگ اسلامی – انقلابی داشته و دانشجویان این دانشگاه، همواره کمترین حاشیه را در مسائل گوناگون داشته‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم خاطرنشان کرد: این دانشگاه در کنار مسئله آموزش و پژوهش، کار فرهنگی را هم در دستور کار قرار داده و برای توسعه فضاهای فرهنگی، از ظرفیت خیرین دانشگاه‌ساز، نهایت استفاده را می‌برد به طوری که اخیرا شاهد بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی – آموزشی پیام نور کهک، از محل کمک‌های یکی از همین خیرین بودیم.

وی در ادامه با بیان اینکه این دانشگاه، تحصیلات عالیه را با کمترین هزینه در اختیار همه مردم به خصوص در مناطق کمتر برخوردار قرار داده است گفت: از جمله ویژگی‌های پیام نور، پذیرش بدون کنکور است به این نحو که امسال هم متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط به پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی از روز سه‌شنبه مورخ ۳۱ مرداد تا روز شنبه مورخه ۴ شهریور به درگاه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به انتخاب رشته‌های بدون آزمون این دانشگاه اقدام کنند.

اکبرزاده افزود: اخذ دیپلم حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور یا داشتن مدرک کاردانی(فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای نظام جدید ۳-۳-۶ برای متقاضیان الزامی است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم با بیان اینکه دانشگاه پیام نور به دلیل استفاده از شیوه آموزشی ترکیبی (حضوری و الکترونیکی) و با استفاده از منابع غنی درسی و برگزاری آزمون‌های استاندارد و سراسری، شرایط ادامه تحصیل برای طیف وسیعی از متقاضیان به ویژه افرادی که هم زمان با تحصیل، اشتغال به کار نیز دارند فراهم آورده است گفت: به این ترتیب شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت، تا حد زیادی محقق شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha