تسهیلات گیرندگان ۱۳طرح در صندوق کارآفرینی کهگیلویه وبویراحمد به تعهدشان عمل نکردند

یاسوج- ایرنا- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: تسهیلات گیرندگان ۱۳ طرح اشتغال در صندوق کارآفرینی امید در استان به تعهد اشتغال شان عمل نکرده اند و یا هنوز طرح به بهره برداری نرسیده است.

همت اله ناصری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۱۳ طرح به دلایل مختلف به تعهدات خود عمل نکرده‌اند که بخشی از آنها به خاطر شرایط تورمی بوده است.

وی افزود: این تعداد طرح در مجموع ۱۴۰ میلیارد ریال از این صندوق در استان تسهیلات گرفته بودند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هفته گذشته در همین خصوص جلسه‌ای با حضور معاونت پیشگیری از جرم دادگستری استان برگزار شد که در نهایت تصمیم بر این شد که به این افراد مهلتی ۶ ماهه داده شود.

ناصری عنوان کرد: در یک سال اخیر، پرونده نزدیک به ۲۲۰ نفر مشکوک (افرادی که ۱۸ ماه قسط پرداخت نکرده‌اند) وجود داشت که اکنون تعداد آنها به ۳۲ پرونده رسیده است.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید به عنوان یکی ازمتولیان امر اجرای نهضت احیا فعالیت دارد و هم اکنون در مجموع هشت طرح راکد از طرف صندوق به تهران معرفی شده است که کارخانه قند یاسوج با ۴۰ نفر اشتغالزایی، یک کارخانه بزرگ آب معدنی و مجتمع نان بهارستان با ۳۰ نفر اشتغالزایی جزو آن ها هستند.

امسال صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۶۴ میلیارد ریال به ۲۷۰ طرح در این مدت پنج ماهه امسال به متقاضیان اشتغال پرداخت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha