۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۲۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85207343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران ایرنا در جشنواره اقتصاد و رسانه زنجان درخشیدند

زنجان - ایرنا - خبرنگاران ایرنا در نخستین جشنواره اقتصاد و رسانه استان زنجان در بین ۱۳۰ اثر، خوش درخشیدند.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، در آیین اختتامیه نخستین جشنواره اقتصاد و رسانه استان، «اعظم شامی» در بخش خبر رتبه دوم را به دست آورد و «حسن اکبری» نیز در ۲ بخش گزارش و خبر شایسته قدردانی شناخته شد.

به گفته یوسف ناصر، دبیر نخستین جشنواره اقتصاد و رسانه استان زنجان، ۱۳۰ اثر در بخش های گزارش ، خبر، مصاحبه، تیتر و عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان نیز در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه اقتصاد و رسانه در کنار هم می توانند یکدیگر تقویت کنند، گفت: با در کنار هم بودن است که می توانیم قدرت واقعی پیدا کنیم.

صمد یوسفی اصل با بیان اینکه رویکرد این جشنواره تقویت ارتباط رسانه و اقتصاد و هم افزایی و نزدیکی این ۲ حوزه تاثیرگذار است، اظهار کرد: اگر این ارتباط با هم نزدیک باشد، به طور قطع توسعه در ابعاد مختلف رقم می خورد.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی به ویژه واحدهای متوسط ارتباط ضعیفی با رسانه ها دارند، خاطر نشان کرد: ارتباط دو سویه رسانه و بخش تولید به نفع هر ۲ طرف است.

یوسفی اصل با بیان اینکه استقبال خوبی از نخستین دوره جشنواره رسانه و اقتصاد در استان شد، گفت: پیگیری ها برای منطقه ای و ملی شدن این جشنواره در دستور است و در این راستا رایزنی هایی با نهادهای مرتبط انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha